branding
Ghostwire: Tokyo, Bethesda Softworks, Ghostwire: Tokyo se může dočkat DLC i pokračování

Ghostwire: Tokyo se může dočkat DLC i pokračování

Kendži Kimura naznačil, že má zájem v příběhu pokračovat. Rozhodne úspěch originálu

Zdroj: Tango Gameworks
11. 5. 2022
Název: Ghostwire: Tokyo Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: , , Datum vydání: 25. 3. 2022

Duchařská akce Ghostwire: Tokyo od japonského studia Tango Gameworks se nám i přes některé výhrady líbila a klidně bychom si dopřáli nášup. Že se možná skutečně dočkáme, naznačil teď v rozhovoru pro japonskou mutaci magazínu IGN Kendži Kimura, který vedl vývoj projektu. A ve hře je dokonce hned několik možností. Podle svých slov má nápady na DLC pro nedávnou hru, ale také na plnohodnotné pokračování. Čeká prý, až se situace trochu uklidní, ale jedním dechem dodává, že zatím nebylo nic definitivně rozhodnuto, a proto nám nemůže říct nic víc.

I když oficiálně žádná DLC oznámena nejsou, není to poprvé, co se mluví o možnosti rozšířit příběh. Tuhle eventualitu Kimura naznačil na přímý dotaz už v polovině března v rozhovoru pro magazín Wccftech. Tehdy prohlásil, že jako vývojáři chtějí vždycky pokračovat v odvedené práci a vylepšovat ji. Doplnil nicméně také, že ačkoli DLC je něco, co chtějí vždy udělat, bude rovněž záležet na úspěchu titulu a jak na něj bude reagovat komunita. “Musíme počkat a uvidíme. Ale pokud se objeví příležitost, je to něco, po čem bychom chtěli rozhodně skočit,” dodal Kimura.

Na Xboxu nejdříve v březnu 2023

Čísla prodejů, která by nám napověděla, zda se můžeme začít opatrně těšit, naneštěstí neznáme. Poslední hra od Tanga sice neudělala vyloženě díru do světa, ale na druhé straně si odnesla slušné známky z recenzí i od hráčů. Na Metacriticu má průměrné hodnocení skoro 80 procent a ještě o fous lépe je na tom v uživatelském hodnocení na Steamu.

Na tomto místě se sluší připomenou, že Ghostwire: Tokyo vyšlo v březnu, ale zatím je k dispozici jen na PC a PlayStationu 5. Na další platformy, tedy zejména na Xbox, by hra mohla dorazit nejdříve 12 měsíců po vydání prvních verzí po vypršení konzolové časové exkluzivity, kterou uzavřela Sony s vydavatelem, jímž je společnost Bethesda Softworks. To bylo ještě předtím, než Microsoft koupil ZeniMax i s Bethesdou a samotnými vývojáři z tokijského týmu Tango Gameworks.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru