branding
Concord, Sony Interactive Entertainment, Game director Concordu odstoupil ze své role

Game director Concordu odstoupil ze své role

Ryan Ellis, který kreativně vedl Destiny 2, ve studiu zůstává. Budoucnost hry je nejistá

Zdroj: Sony
20. 9. 2024
Název: Concord Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: Datum vydání: 23. 8. 2024

Dva týdny po vypnutí serverů hry Concord a odstranění titulu z knihoven hráčů na PC i PlayStationu, přináší magazín Kotaku zprávu o aktuálním stavu studia Firewalk i budoucnosti neúspěšného projektu. Redaktoři zmíněného webu anonymně vyzpovídali několik zaměstnanců a zjistili několik důležitých věcí. V první řadě měl ze své pozice game directora odejít Ryan Ellis, který vedl vývoj Concordu a dříve figuroval jako kreativní ředitel Destiny 2 v Bungie. Druhou věcí je pak budoucnost hry, která nemusela být zrušena definitivně. Sami vývojáři spolu s lidmi ze Sony ve zprávě oznamující odstavení serverů uvedli, že se nad budoucností hry zamyslí, což naznačovalo nějaké změny a opětovné uvedení, podle Kotaku ale zatím nikdo neučinil ani jeden krok, který by k takovému vyústění měl vést.

Co se týče odstoupení Ryana Ellise, má jít skutečně jen o opuštění role, kterou potenciálně mohl mít i u některého z dalších projektů studia či obrody Concordu. Ellis ve studiu Firewalk nicméně zůstává, ale nyní už bude figurovat pouze jako poradce, což měly magazínu potvrdit tři nezávislé zdroje. Informaci měl Ellis rozeslat zaměstnancům e-mailem a vysvětlit jim, že je sice neopouští, ale že otěže předává někomu dalšímu. Kdo Ellise nahradí, není v tuto chvíli známo, a jak byste patrně očekávali, ke spekulacím se na vyžádání Kotaku nikdo ze studia nebo ze Sony nevyjádřil.

Může to být dáno i tím, že podle zdrojů Kotaku zatím nikdo ve studiu Firewalk neví, co bude dál. Rozhodnutí musí přijít ze Sony, a ta se prý k situaci zatím vůbec nevyjádřila, čímž nechává vývojáře ve velké nejistotě a studio má být v tuto chvíli doslova paralyzované. Dle anonymně poskytnutých vyjádření ale mají být vývojáři velmi pesimističtí, co se obnovy hry týče, a údajně se už studio zamýšlí nad dalším projektem. Přitom ve studiu pracuje kolem 150-170 lidí, takže pokyn k nějaké konkrétní činnosti musí přijít brzy. „Další vývojáři si ale myslí, že kvůli neúspěchu Concordu bude následovat velké propouštění a možná i zavření celého studia,“ uvádí Kotaku s doplňující informací, že Firewalk má být v přepočtu platu na jednoho zaměstnance jedno z nejdražších, které Sony vlastní.

Nahlásit chybu v článku

7

Napsat komentář

Další články
Nahoru