branding
array(47) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1737450056:2" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(92) "Rekord druhého dílu překonal ve chvíli, kdy na něj ještě aktivně chodí lidi do kina" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_pageview_20250120"]=> array(1) { [0]=> string(1) "6" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "220585" } ["_pageview_20250121"]=> array(1) { [0]=> string(3) "117" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"7b9477b6-e16c-465e-aa22-ed11ce1ce04a","external_id":"03593689-d1a0-9289-3f3b-625b8e16c34b","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_wp_old_date"]=> array(1) { [0]=> string(10) "2025-01-20" } }
Filmový Sonic 3 je nejvýdělečnějším z celé série

Filmový Sonic 3 je nejvýdělečnějším z celé série

Rekord druhého dílu překonal ve chvíli, kdy na něj ještě aktivně chodí lidi do kina

Zdroj: Paramount Pictures
21. 1. 2025

Film Ježek Sonic 3 si svou premiéru odbyl na konci prosince a do kin nevstupoval se zrovna jednoduchým cílem. Předchozí díl totiž dokázal celosvětově vygenerovat 405 milionů dolarů, což je částka, kterou nešlo automaticky považovat za snadno překonatelnou. Přesto se to třetímu filmu podařilo, a to v době, kdy má snímek ještě několik týdnů v kinech před sebou. O úspěchu informuje magazín Deadline a přidává tu nejdůležitější informaci – Ježek Sonic 3 už dokázal vygenerovat přes 420 milionů dolarů, z čehož 203 milionů pochází z kin mimo USA.

#SonicMovie3 has passed #SonicMovie2’s worldwide box office run making it the most successful film in the franchise! #SonicNews

[image or embed]

— Sonic the Hedgehog News (@tailschannel.com) January 19, 2025 at 7:05 PM

Abyste měli srovnání, druhý film s ježkem Sonicem dosáhl celosvětově na tržby ve výši 405 milionů, jak už ale bylo uvedeno výše, náskok třetího dílu ještě naroste. Ve finále to znamená, že čtvrtý díl, který je i s odkazem na potitulkovou scénu v přípravě, bude mít situaci ještě složitější a není například podle Gamreactoru příliš pravděpodobné, že se bude rekord přepisovat znovu.

Do určité míry to ale může být závislé i na tom, zda se do role doktora Robotnika znovu vrátí Jim Carrey, který si ve třetím filmu zahrál dvojroli. Krátce po Novém roce nicméně slavný herec potvrdil svůj zájem a patrně nic nebrání tomu, aby se znovu Sonicovi a jeho partě postavil. Zajímavý bude také příchod Amy Rose, kolem které by se měl příběh čtvrtého filmu točit a přilákat tak do kin i potenciálně nové dívčí publikum.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru