branding
Farming Simulator 25, Giants Software, Farming Simulator 25 hraje na Steamu víc lidí než Dragon Age

Farming Sim 25 má na Steamu víc hráčů než Dragon Age

Pokračování oblíbeného simulátoru je tady. První dojmy ale příliš pozitivní nejsou

Zdroj: Giants Software
14. 11. 2024
Název: Farming Simulator 25 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 12. 11. 2024

Vývojáři z Giants Software vydali v polovině tohoto týdne Farming Simulator 25 – další díl oblíbené série, které jsme se na Vortexu věnovali hned v několika článcích. Poukazovali jsme zejména na nové prostředí a plodiny, šlo ale samozřejmě jen o část novinek, které čerstvě vydané pokračování přináší. Se zbytkem se už začali seznamovat první hráči a nutno uznat, že bez ohledu na jejich hodnocení a dojmy je o sérii stále velký zájem. Pohledem na statistiky ze Steamu přes SteamDB navíc můžeme konstatovat, že Farming Simulator 25 je ve smyslu souběžně hrajících hráčů nejpopulárnějším dílem na platformě společnosti Valve a překonává i nedávno vydaný Dragon Age: The Veilguard.

Abychom byli konkrétní, za prvních 24 hodin si hru v jednu chvíli spustilo najednou 126 761 hráčů, a pokud bychom měli zůstat u trochu kousavého porovnání s Dragon Age, je to o necelých 40 tisíc hráčů více. Jde ale samozřejmě o porovnání velmi odlišných titulů a situací, za kterých obě hry vychází, takže o průkaznosti nebo nějakých závěrech ve finále nemůže být řeč. Mnohem podstatnější je, co si hráči o Farming Simulator 25 myslí, a tady už tolik pozitiv nepřichází. Hra má v tuto chvíli na Steamu 67 procent kladných recenzí a i v nich často zaznívá, že je nový díl velmi podobný tomu z roku 2021.

Co se týče grafiky, někteří hráči označují Farming Simulator 25 za reskin Farming Simulatoru 22 a posun vidí jen nepatrný a nikoliv v celku, nýbrž jen v některých drobnostech. Hráči si zároveň stěžují na to, že je hra špatně optimalizovaná a dochází v ní k velkému propadu snímků z velmi vysokých hodnot kolem 120 fps, až po sotva hratelných 20 fps. Problém prvních chvilek ve hře nicméně může být nutnost jednorázová nutnost načíst shadery do mezipaměti, na to ale hra nijak neupozorňuje a hraní je tím ovlivněno právě ve smyslu trhání a zamrzávání. V hodnoceních se ale poukazuje i na to, že v některých kategoriích je zastoupen menší počet strojů, než tomu bylo v předchozím dílu, což by ale z druhé strany mělo vyvažovat větší množství plodin a procesů. Také umělá inteligence měla projít zlepšením a došlo i na několik dalších prvků, které obecně zpříjemňují hraní.

My sami se pak pravděpodobně v příštím týdnu na Farming Simulator 25 také podíváme, momentálně ale v našem rozvrhu dostaly přednost jiné tituly.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru