Vývojáři ze studia Giants Software přináší další detaily o chystaném pokračování série Farming Simulator. Letos v dubnu oznámená hra chce opět posunout možnosti digitálního farmaření a nabídnout hráčům další zajímavé mechanismy nad rámec péče o vlastní farmu. Už dříve jsme mohli přímo nakupovat zemědělské stroje, plnit zakázky ostatních farmářů nebo vedle plodin také chovat zvířata, nový Farming Simulator 22 ale půjde ještě dál a otevře před hráčem komplexní výrobní řetězce spojené s jednotlivými plodinami. Vývojáři zatím přináší jen příklad zpracování obilí na mouku a následně na chléb či koláče, pokud ale takových řetězců bude víc, ekonomický charakter série se ještě prohloubí a život farmáře tak budou moci hráči vychutnat o to komplexněji.
„Do hry Farming Simulator 22 přidáváme novou ekonomickou vrstvu v podobě výrobních řetězců. Hráči mohou své sklizené plodiny dodávat ke zpracování do různých obchodů a podníků. Například mlýn na obilí nyní může produkovat mouku, která se dodává do pekárny. Tím se spustí výrobní řetězec, jehož výsledkem je jemný chléb nebo lahodný koláč,“ lákají vývojáři v nové tiskové zprávě. Dále popisují, že v závislosti na zboží, které chce hráč vyrábět, musí nejprve dodat všechny potřebné suroviny – takže pro výrobu zmíněných koláčů například i máslo či cukr. Následně je potřeba zajistit distribuci na prodejní místa – typicky na trh či do supermarketu – která však nemusí v daném regionu existovat a hráč si je nejdříve sám postaví. Tím rozšíří svou činnost, z herního hlediska dostane víc možností a ekonomicky prospěje svému podnikání. Nic z toho ale samozřejmě není nucen dělat a je pochopitelné, že chybějící články řetězce lze sjednat smluvně.
„Jakým způsobem dopravíte suroviny z jednoho místa na druhé, zůstává na vás. Buď je převezete sami, pokud je vaše firma schopná s takovým nákladem manipulovat, nebo necháte za poplatek těžkou práci na jiných společnostech,“ vysvětlují zástupci Giants Software. Platí to samozřejmě o jakékoliv části celého cyklu, takže ve výsledku můžete klidně nechat rozhodnout pekárnu, co s upečenými chleby a koláči udělá, tedy včetně prodeje ve vlastní režii. Z druhé strany je nicméně stále nutné myslet na to, aby měl hráč dostatek prostředků a zdrojů obecně, aby mohla výroba fungovat bez problémů a nepřinesla víc škody, nežli užitku. Na další detaily ohledně těchto mechanismů si musíme ještě nějakou dobu počkat – vývojáři naznačili, že je tento prvek ještě stále ve fázi příprav a detaily budou uvolňovány s koncem léta před podzimním vydáním.
Na něj pak vývojáři lákají prostřednictvím limitované sběratelské edice, v níž bude možné zakoupit PC verzi. Hlavním bonusem je oranžový majáček, který je možné připojit k počítači a nechávat ho blikat přesně ve chvílích, kdy vy sami maják v některém ze svých strojů spustíte. Nad rámec toho bude v balení dvojice plakátů, 24 samolepek a také rozšířené tutoriály pro výrobu modifikací, což je bonus zejména pro ty z hráčů, kteří si se základním obsahem nevystačí. Poslední zpráva se pak týká nové mapy – Elmcreek – která je inspirována americkým středozápadem a je jedním ze dvou úplně nových regionů, které hra nabídne. Vývojáři také dodali, že aktualizovali mapu Erlengrat, i když se nám zatím nedostává bližších informací. Více bychom se měli dozvědět na konci července, kdy proběhne FarmCon 21.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Už teď stejně vím jak to budu hrát. Mapy od vývojářů jsou opravdu směšně, jako by nikdy neviděli reálné pole, naštěstí na PC o mody není vůbec žádná nouze.
Vývojáři by si měli vzít příklad z lidí, kteří obětují čas na vytváření modifikací a to co ty lidi udělají a pro mnohé je to jako samozřejmost, která by ve hře neměla od začátku chybět, dát to tam ihned při vydání, ne se spoléhat na komunitu, která v této sérii je opravdu neskutečně aktivní a tím všem těm lidem opravdu děkuji, protože nebýt nich ani nevím jestli bych ještě dnes 19 hrál.
Těším se na další info.