Jak vývojáři z Codemasters slíbili, tak se i v průběhu středečního odpoledne stalo. Pilot formule 1 Lewis Hamilton představil v čersvém traileru nový ročník série F1, který kromě možnosti pustit se do závodů na PC či konzolích přinese také pokračování příběhového režimu Braking Point a část svého obsahu prováže dokonce i s připravovaným filmem F1, ve kterém bude hrát Brad Pitt.
Nejprve základní informace, které však už do světa před několika dny vypustil známý insider billbil-kun. F1 25 dorazí na PC a pouze již nové konzole PlayStation 5 a Xbox Series už 30. května. Hra bude na PC stát standardní cenu 60 eur, na konzolích pak bude k dispozici za necelých 1900 korun. Pokud si zakoupíte dražší edici Iconic za cenu 2369 korun, budete se moci do hraní pustit už o tři dny dříve a v F1 24 na vás bude čekat letošní design monopostů jednotlivých stájí. Dá se rovněž očekávat, že přednostní přístup dostanou i předplatitelé EA Play, resp. EA Play Premium, o nich ale v tiskové zprávě zatím EA nemluví.
Co se týče obsahu, jedním z největších lákadel nad rámec vlastního závodění je návrat režimu Braking Point. Příběh stáje Konnersport bude pokračovat, takže se můžete těšit nejen na původního hrdinu Aidena Jacksona, ale také na sestru jeho rivala a nyní přítele Devona Butlera, mladou závodnici Callie. Podle tiskové zprávy se situace v týmu vlivem nových okolností změní v chaos, ve kterém se budou snažit oba zmínění závodníci vyhrát celý šampionát. Jak prozrazuje video, do příběhu budou opět vtaženi i skuteční jezdci formule 1 a hlavním soupeřem stáje Konnersport bude očividně Red Bull. Zajímavé také je, že by do příběhu mohl nějakým způsobem vstoupit v úvodu zmiňovaný film F1, který by se měl do Braking Point po svém uvedení promítnout několika kapitolami exkluzivními pro majitele edice Iconic.
Zdroj: Electronic Arts
Druhým herním módem, který vývojáři zmiňují, je režim My Team, ve kterém na hráče čekají nové povinnosti majitele stáje a možnosti, jak ovlivnit průběh závodů i celého šampionátu. Ve smyslu technického zpracování vsadili vývojáři z Codies na další verzi svého enginu EGO a ještě realističtěji ztvárněné tratě, které byly vylepšeny za použití technologie LIDAR. Hned několik okruhů mělo být doplněno o mnoho nových detailů a budou působit autentičtěji nežli v předchozím ročníku, pomineme-li tedy novou možnost, zajet si tratě také z druhé strany, jak rovněž video s největší pravděpodobností naznačuje. Pokud se chystáte hrát F1 25 na PlayStationu 5 Pro, sluší se také doplnit, že si budete moci oproti základní verzi konzole užít lepší výkon a některá vylepšení, z nichž ale dosud Codies nic bližšího nespecifikovali. Ze záběrů se rovněž zdá, že hra bude opět podporovat hraní ve VR, nebylo však potvrzeno, jestli se tentokrát dočkají i hráči na PS5, nebo zda bude tato herní možnost dostupná opět jen hráčům na PC.
Podrobnější vývojářské deníčky nicméně chystají lidé z Codemasters na duben, takže o žádné detaily určitě nepřijdeme.
Ano, doufejme. Red Bull střída druhého pilota častěji než člověk ponožky.
Ale za ty roky co je 24-letý Tsunoda v F1 ukázal že jezdit umí a v Číně – 2 závod sezóny 2025 – získal první 3 body pro tuhle sezónu (2025). Myslím že by v RB měl dostat šanci (čas), aby ukázal co v něm je. Navíc je už mnohem klidnější než když do F1 vstoupil. Proti Lawsonovi vůbec nic nemám, ale myslím že Yuki je lepší.
Uvidíme co tahle asi divoká sezóna – poslední podle aktuálních pravidel (monopostů) – přinese, rozdíly v časech mezi piloty jsou mnohem těsnější než tomu bylo dříve.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Ale za ty roky co je 24-letý Tsunoda v F1 ukázal že jezdit umí a v Číně – 2 závod sezóny 2025 – získal první 3 body pro tuhle sezónu (2025). Myslím že by v RB měl dostat šanci (čas), aby ukázal co v něm je. Navíc je už mnohem klidnější než když do F1 vstoupil. Proti Lawsonovi vůbec nic nemám, ale myslím že Yuki je lepší.
Uvidíme co tahle asi divoká sezóna – poslední podle aktuálních pravidel (monopostů) – přinese, rozdíly v časech mezi piloty jsou mnohem těsnější než tomu bylo dříve.