branding
Embracer naznačil, že se vrátí Legacy of Kain

Embracer naznačil, že se vrátí Legacy of Kain

Dotazník zjišťující zájem o sérii, vyplnilo 100 000 lidí. Obvykle jich bývá stonásobně méně

Zdroj: Embracer Group
18. 11. 2022

Když společnost Embracer Group na začátku letošního května oznámila, že kupuje od Square Enix studia Eidos Montréal, Crystal Dynamics a Square Enix Montréal, navíc společně se značkami, na kterých tyto týmy pracovaly dříve, ihned se začalo mluvit o sériích Tomb Raider a Deus Ex. Zapomínat však nesmíme na temnou fantasy akční adventuru Legacy of Kain, která možná nedosahuje takového věhlasu jako první dvě zmíněné značky, ale pořád je o ní velký zájem a mohla by se vrátit. Naznačila to samotná společnost Embracer, která přispěchala s detaily ohledně dotazníku, prostřednictvím kterého v říjnu vývojáři sondovali, zda by se na případné pokračování dosud posledního dílu s podtitulem Defiance z roku 2003 vůbec někdo těšil.

V minulosti měly dotazníky typicky 1000-3000 respondentů, ale když jsme se zeptali na Legacy of Kain, respondentů bylo přes 100 000, uvedl CEO Crystal Dynamics.

Výsledek je ohromující, protože dotazník podle Embraceru vyplnilo přes 100 000 lidí, zatímco obvykle na podobné dotazníky odpovídalo i stonásobně méně hráčů. To samo o sobě naznačuje, že Legacy of Kain neztratilo své renomé a právě možnost nechat na hře pracovat studio, které hru v roce 1996 vytvořilo, zní velmi lákavě. „Chceme nechat komunitu nahlédnout do toho, zda si hráči přejí opět navštívit svět Nosgoth v naší ikonické sérii Legacy of Kain,“ uvedl CEO studia Crystal Dynamics Phil Rogers během zveřejňování finančních výsledků celého Embraceru (přes VGC). „V minulosti měly dotazníky typicky 1000-3000 respondentů, ale když jsme se zeptali na Legacy of Kain, respondentů bylo přes 100 000,“ uvedl Rogers. Dodal pak, že rovných 73 000 hráčů dotazník vyplnilo kompletně, za což Crystal Dynamics i Embracer na dálku všem upřímně děkuje.

„Četli jsme zprávy o našem dotazníku napříč herními weby i sociálními sítěmi a cítili jsme, že jde o skvělý způsob jak znovu zažehnout vášeň v řadách komunity této legendární počítačové a konzolové herní série. Jasnou a hlasitou zprávu vnímáme a budeme pokračovat v informování, jaké možnosti před námi v souvislosti s Legacy of Kain leží,“ potvrdil Rogers. Zní to tedy poměrně slibně, byť je předčasné mluvit o konkrétních plánech nebo automaticky vyvozovat, že se série stoprocentně vrátí. Nutno podotknout, že ačkoliv rozjezd měla velmi slibný, zmíněný Defiance z roku 2003 – jehož vývoj mimochodem vedla Amy Hennig – měl velmi rozporuplné reakce i recenze a bylo by samozřejmě žádoucí vrátit se hlouběji ke kořenům. Tím automaticky neimplikujeme remake prvního dílu nebo reboot celé série, ale s přihlédnutím k tomu, že tu nebyla už bezmála 20 let a vznikla ještě dřív, možná by se to jevilo jako průchozí plán, na kterém by šlo v případě úspěchu stavět dál.

Zástupci Crystal Dynamics se pak ještě vyjádřili k vývoji remaku hry Perfect Dark, na kterém spolupracují se studiem The Initiative, který vlastní Microsoft. Ačkoliv jsme se o vznikajícím titulu nedozvěděli přes rok nic nového, Phil Rogers potvrdil, že práce probíhá extrémně uspokojivě a naznačil, že jim spolupráce s The Initiative otevírá cestu k podobnému způsobu vývoje her i v budoucnu. Neodmítá tedy vzájemný vývoj příštích titulů s dalšími týmy, což by mohlo proběhnout právě u Legacy of Kain spolu s některým z mnoha a mnoha studií, které spadají pod hlavičku Embraceru.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru