branding
EA se na Twitteru vysmála hráčům singleplayeru

EA se na Twitteru vysmála hráčům singleplayeru

Pokusu o podivný humor se každý divil. Dotčení se cítili i slavní vývojáři pracující pro EA

Zdroj: koláž/Vortex

Společnosti se často pokouší využívat nejrůznějších meme formátů ve své komunikaci, díky čemuž se snaží cílit především na mladé publikum. Ne u každé firmy je to však vhodné a žádoucí, navíc ne každý to umí. Dobrým příkladem je nyní Electronic Arts, které si na Twitteru utrhlo ostudu a dočkalo se výsměchu i nepochopení ze strany hráčů i vývojářů. Není divu, jejich tweet byl totiž značně pokrytecký.

Kdosi stojící v pozadí oficiálního twitterového účtu si usmyslil, že je dobrý nápad využít jakéhosi podivného formátu, který se v poslední době těší popularitě především na TikToku. Stručně pro vysvětlení – v podstatě stojí na tom, že je něco dokonalé (či zkrátka 10/10), ale vzápětí je toto tvrzení shozeno nějakou nedokonalostí. Zhruba takto je alespoň tento koncept vysvětlován na internetu.

Cílem tohoto tvrzení ze strany EA se stali dle tweetu hráči, kteří mají rádi pouze singleplayerové hry, a proto jsou nedokonalí. Reakce na sebe nenechaly dlouho čekat a řada lidí okamžitě začala narážet na jasné pokrytectví vzhledem ke stavu posledních multiplayerových her od EA jako například Anthem nebo Battlefield 2042. Mezi odpověďmi se objevují i tweety Coryho Balroga, jenž stojí za God of War, Toma Hendersona nebo Geoffa Keighleyho, který zareagoval skenem tištěné reklamy Electronic Arts s názvem Can a Computer Make You Cry? z roku 1983.

Vyjádřili se ale i zakladatel studia Respawn Vince Zampella či Zach Mumbach z někdejšího Visceral Games, kteří se mohou cítit obzvlášť dotčeně. Reakce Zampelly v podobě smajlíku s facepalmem je sice stručná, zato výstižná vzhledem k tomu, že momentálně pod EA pracují na pokračování úspěšného singplayeru Star Wars Jedi: Fallen Order s podtitulem Survivor. Mumbach pro změnu připomněl, že EA v roce 2017 jejich studio zavřelo, zatímco rovněž pracovali na titulu ze světa Star Wars, jež je známa pod označením Ragtag. Visceral Games navíc stojí za sérií Dead Space (tehdy ještě jako EA Redwood Shores), přitom zrovna remake prvního dílu je dalším očekávaným singleplayerovým titulem z portfolia EA.

Včera se objevil další tweet, v němž EA přiznávají prohru a dodávají, že singleplayeroví hráči jsou ve skutečnosti 11/10. Svým vyzněním měl nastalou situaci spíše „vysvětlit a napravit“ než se za ni omluvit, dle reakcí se však nezdá, že by se podařilo alespoň to.

Nahlásit chybu v článku

5

Napsat komentář

Další články
Nahoru