branding
Dying Light 2: Stay Human, Techland, Dying Light 2 nebude možné hrát stylem vlka samotáře

Dying Light 2 nebude možné hrát stylem vlka samotáře

Vývojáři odpovídají na další dotazy. Nevrátí se žádné postavy z jedničky a nedojde na sex

Zdroj: Techland
15. 5. 2021
Název: Dying Light 2: Stay Human Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: , , , Datum vydání: 4. 2. 2022

Vývojáři z polského studia Techland vydali další video, ve kterém podle dřívějšího slibu odpovídají na dotazy fanoušků. Po první části, v níž jsme se dozvěděli víc o rozloze světa, struktuře misí, příběhových volbách či nepřátelích, se nyní vývojáři zaměřili na vedlejší postavy, spojitost s prvním dílem nebo způsob, jakým bude nutné hru hrát. Odpovědi jsou stejně jako na konci dubna poměrně zajímavé, ačkoliv lze pochopit, že o detailech příběhu nechtěl vedoucí designér Tymon Smektała příliš mluvit a spíše se zaměřil na obecné informace, které dopředu nic podstatného nevyzradí. Týká se to i odpovědi na častý dotaz, ze kterého z konců DLC The Following pro první díl vlastně pokračování vychází, hráči si to však budou muset zjistit sami až po vydání, které Techland plánuje na letošní rok.

„Je pořád trochu brzy na to, abych vám to prozradil. Ale jednu věc vám říct mohu – události v Dying Light 2 a okolnosti, které k nim vedou, jsou velmi silně provázané s tím, co se stalo v prvním díle,“ říká Smektała. Odkazuje proto na vlastní hraní připravované hry, bez ohledu na to, že se odehrává mnoho let po původní hře a pochopitelně i na úplně jiném místě. Nevyhnutelně to ale vede k tomu, co možná fanoušci neuslyší tak rádi – v Dying Light 2 totiž podle vývojářů nepotkáme žádnou postavu známou z dřívějška. Na druhou stranu ale vedoucí designér slibuje, že nově představená NPC nebudou o nic méně zajímavá a na hráče čeká spoustu situací, v nichž dojde na bližší vykreslení jejich charakterů či prohloubení vzájemného vztahu. Jeden z dotazů pak mířil i směrem k možné romantické lince – zejména s přihlédnutím ke Kyleovi a Jade z jedničky – Smektała ji ale v zásadě popřel.

Určité mantinely vývojáři nastavují i v případě spolupráce se dvěma zastoupenými frakcemi, o nichž mluvili už na konci dubna.

„Samozřejmě můžete očekávat silné a komplexní vztahy mezi postavami. Ve hře budou rovněž významné ženské postavy. Ale romantické možnosti, které ve svých hrách nabízí třeba BioWare, v naší hře nebudou, jednoduše to není náš záměr,“ vysvětluje designér. Znovu tím nepřímo podtrhuje, že vývojáři chtějí nechat hráče prožít předem připravený příběh tak, jak jej zformovali scenáristé včetně Chrise Avellona, který byl v průběhu vývoje hry přinucen odejít kvůli nařčení ze sexuálního obtěžování jedné ze svých bývalých kolegyň. Určité mantinely pak vývojáři nastavují i v případě spolupráce se dvěma zastoupenými frakcemi, o nichž mluvili už na konci dubna. Vojenská organizace Peacekeepers chce infikované zlikvidovat a nastolit mír silou, zatímco Survivors se snaží o přežití, usnadnění pohybu po městě a nastolení míru v křehké symbióze s nebezpečím, číhajícím všude kolem. Hráč si následně bude muset vybrat, které z frakcí chce stranit a Tymon Smektała vyvrátil, že by bylo možné hrát hru neutrálně.

Designér vysvětlil, že svět Dying Light 2 je neúprosný a člověk, který nemá žádné přátele, by v něm rychle zemřel. „A protože nechceme, abyste rychle umřeli, musíte učinit rozhodnutí a rozhodnout se, jestli se přidáte k jedněm, nebo druhým,“ dodává vývojář. V průběhu odpovídání na dotazy nicméně zaznělo i jméno frakce GRE – Global Relief Effort – pro kterou pracoval hlavní hrdina prvního dílu, ale o které toho stále příliš nevíme. I o ní bychom ale měli nacházet zmínky v Dying Light 2 a vývojáři naznačují, že část záhady určitě rozpletou.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru