Hra Dragon’s Dogma II od Capcomu se právě dnes dočkala velkého updatu, který se mimo jiné zabývá optimalizací některých aspektů hry a přináší úplně novou úroveň obtížnosti – casual. Pokud si chcete užít trochu odlehčenější zábavu ve Vermundu a Battahlu, máte tu možnost díky zlevnění některých poplatků ve hře nebo skrze redukci staminy či efektů nákazy. Update je dostupný na všech platformách a kromě zmiňovaného vybalancování se přirozeně zaměřuje i na bugy a technické nedostatky, které sice nemizí jako mávnutím magického proutku, ale přeci jen by měla být hra zejména ve smyslu využití procesoru na PC zase o něco efektivnější.
The September 17th Title Update for Dragon’s Dogma 2 is now live on all platforms! This patch includes:
– A new casual mode
– Vocation balances
– Performance improvementsand more!
Full details: https://t.co/waEdG0ntSv#DD2 #DragonsDogma2 pic.twitter.com/JiLQgjzKeJ
— Dragon’s Dogma (@DragonsDogma) September 17, 2024
Začněme zmiňovaným režimem pro hráče, kteří si chtějí hraní zpříjemnit a učinit je méně stresující ve vypjatých momentech. V režimu casual nebudete muset platit tak vysokou částku za přespání v hostincích, dále zaplatíte méně za získání Ferrystonu pro rychlé cestování a vaše postava toho také více unese, než se u ní projeví efekty přetížení. Vývojáři se rovněž rozhodli upravit množství spotřebované staminy, když využíváte dash a hra nebude tak tvrdě ohlodávat váš health bar v případě, když umřete a využijte možnost načtení z předchozí uložené pozice. Jinak řečeno, v takovém případě se nejvyšší možné zdraví nesníží a vy tak můžete složité pasáže hry opakovat, jak dlouho chcete, aniž byste se museli po několika pokusech vracet do tábora a léčit se do plna. A pak je tu ještě záležitost s pawny, kteří jsou schopní vyléčit se ze své nákazy, i když nemoc překročí až do terminálního stavu.
Nad rámec toho vývojáři z Capcomu upravili vlastnosti všech dostupných tříd hrdinů ve smyslu vybalancování jejich atributů i schopností s tím, že nejvíce změn se dočkala třída Fighter. Naproti tomu u zloděje došlo jen na redukci spotřeby staminy při používání Blades of the Pyre. V obecné rovině pak vývojáři řešili pády hry, chyby v questech, fungování některých částí výbavy, ale také drobnosti v uživatelském rozhraní. Bez ohledu na to, že update přišel v podstatě bez upozornění, jde o patrně největší zásah do fungování hry od jejího uvedení na konci letošního března. Dosud vývojáři vydávali jen menší patche a s fanoušky příliš nekomunikovali, když se před vydáním popisovaného updatu ozvali naposledy už před dlouhými dvěma měsíci.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.