Společnost Capcom oznámila, že druhý díl série Dragon’s Dogma dosáhl na hranici 2,5 milionu prodaných kusů, a to za pouhých 11 dní od svého uvedení. Díky tomu má značka na kontě více než 10 milionů prodaných kusů a očekává se, že číslo v nadcházejících měsících stále poroste. Jak uvádí například magazín IGN, první díl se po měsíci vyšplhal na hranici 1 milionu prodaných kusů, v tomto ohledu je tedy pokračování výrazně úspěšnější, což ale nepřišlo jen tak, samo od sebe.
Dragon's Dogma 2 has sold over 2.5 million units, taking the series to over 10 million units worldwide. Thank you for your support.
We recently released an update for #DragonsDogma2, and will continue to support the game in the future. https://t.co/2Xigch7O2w
— Dragon's Dogma (@DragonsDogma) April 2, 2024
Jak Capcom upozornil v tiskové zprávě, společnost vynaložila úsilí i prostředky k tomu, aby k Dragon’s Dogma II přilákala hráče prvního dílu, ale také nováčky, kterým by se mohl titul zalíbit například díky specifickým herním mechanismům nebo designem světa. „Společnost uspořádala různé celosvětové propagační aktivity s cílem přilákat nejen dlouhodobé fanoušky série, ale i nováčky. Patří k nim i spuštění bezplatné aplikace, která umožnila vytvořit si před vydáním hry avatara hráče a hlavního pawna,“ dodává japonská společnost. Potvrzuje také, že vývojáři jsou připraveni do hry přidávat nové prvky a vylepšovat hru podle požadavků hráčů i na základě problémů, které se v titulu objeví.
V tomto ohledu zatím nejvážnější kritika mířila na optimalizaci hry, ať už se jedná o PC nebo konzole, ale později se začaly objevovat také poznámky k nepříliš nápaditým nepřátelům, komplikovanosti fast travelu nebo kameře, která stěžuje specifické souboje a výtky se objevily i na konto nemožnosti pohodlně spustit novou hru, případně si postup ukládat do profilů podle vytvořených postav. Capcom nicméně v tomto bodě nevyjmenovává nic konkrétního a pouze odkazuje na oficiální stránky hry do sekce updatů, kde se hráči dozví pravidelně vše podstatné. „Capcom je odhodlán naplnit očekávání všech svých podílníků posouváním úrovně možností herního vývoje za účelem vytváření zábavných herních zážitků,“ končí pak krátká tisková zpráva v duchu obvyklých frází.
Nic to ovšem nemění na tom, že se Dragon’s Dogma II mnoha hráčům zalíbilo a bude zajímavé i nadále porovnávat prodeje pokračování s původní hrou. Více se o titulu dočtete v našem archivu, případně můžete zamířit rovnou k recenzi.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Nelíbilo se mi na ní spousta věcí.
NPC chtějí potvrdit escort než řeknou kam, divná kombinace questu s cutscenami vs ,,dopisovy,, formát (několikrát kombinované do sebe). Snaha hry utopit hráče v neinformovanosti. Nepřátelé stále na stejném místě. Zvláštní scaling obtížnosti, očividně osekaná spodní část mapy. NG+ absolutně bez výzvy.
A pak je tu ta stránka kde sem se nemohl odtrhnout od světa, pawna, soubojů, objevování… Opravdu zvláštní kolik je toho člověk ochotný odpustit téhle ,, Itsuno vision,, hře.
Po dohrání nechápu ty 10/10 recenze a souhlasím s zdejší recenzí. Ale ty ztracené body mi nepřijdou jako omylem nedotazene – přijdou mi jako záměrně vynechání s přípravou na DLC.
to co robia, robia proste dobre a lepsie vymodelovat svety vie len rockstar z 3ackovej produkcie…nemusia robit revolucne hry ked to vacsinu ludi bavi…zasadenie je to hlavne, co hry predava…preto sa masivne aj inspirovali opeworldy od sony prave u nich(tsushima,horizon..aj ked si to niektori sony fanatici odmietaju priznat)…
ja skor nechapem tu potrebu ludi, komentovat a kydat hnoj na hry, ktore ich nezaujimaju a nikdy ich nehrali…to je proste diagnoza
Dost her které mám nevidělo open world ani čirou náhodou, přesto jsem je koupil a hraju je.
Mám na jakoukoliv hru několik požadavků a ty jsou si navzájem rovnocenné. Stačí aby nějaká hra jeden z nich nesplnila a prostě jí nekoupím/nehraju.
Dragon’s dogma 1 Dark arisen jsem hrál. Druhý díl hrát nebudu. Ale kdo chce, ať ho hraje. Rozmlouvat mu to nebudu.