Vývojáři ze studia id Software se přihlásili s novými zprávami ohledně režimu Invasion pro Doom Eternal. Mód, prostřednictvím kterého měli hráči v roli monster vstupovat do jiných her, byl představen už na QuakeConu 2018 a možnost vzít na sebe podobu obávaných protivníků v příběhové části jiného hráče zněl opravdu dobře. Čas ale ubíhal, Doom Eternal se loni v březnu dočkal svého vydání a slibovaný mód stále nebyl na dohled. Naposledy o něm mluvili zástupci id Software v březnu, kdy došlo na odklad jeho vydání, ten však nakonec vedl ke kompletnímu zrušení, o čemž nyní informuje výkonný producent Marty Stratton.
An important update on the development of DOOM Eternal from id Software Executive Producer Marty Stratton. pic.twitter.com/RPfhek2crI
— id Software (@idSoftware) July 2, 2021
„Jak mnozí vědí, měli jsme v úmyslu vydat bezplatný mód Invasion, ovšem nepředvídané důsledky pandemie a práce na dálku ovlivnily průběh vývoje,“ říká Stratton a přináší jeden z hlavních důvodů, proč na Invasion nakonec nedojde. Přidává ovšem, že si tým vývojářů všiml obliby ještě tužších soubojů, které přišly s oběma částmi rozšíření The Ancient Gods a právě s ohledem na tyto faktory se rozhodli přesměrovat svou pozornost ze zmiňovaného módu Invasion na další singleplayerový obsah. „Vytvoříme zcela nový režim horda pro jednoho hráče. Jsme přesvědčeni, že nabídne větší rozmanitost a výzvu, kterou ve hře naši fanoušci hledají,“ slibuje Stratton. A aby příslibů nového obsahu nebylo málo, naznačil také vylepšení 2v1 režimu Battlemode, ve kterém bojují dva hráči v roli monster proti jednomu super silnému Doom Slayerovi.
Podle Strattona obdrží Battlemode jádro kompetitivní struktury s hodnostmi a řadu dalších aktualizací a vyvážení některých stávajících aspektů. Mód se rovněž rozroste o novou mapu a nepochybně i další výbavu, o čemž budou vývojáři mluvit na konci srpna během QuakeConu. Na přetřes by pak měly přijít i další velké updaty pro Doom Eternal jako takový, které jsou pro vývojáři z id Software stále velmi důležité. Ostatně, Stratton jim věnoval značnou část svého příspěvku a vyzdvihl například nedávné vylepšení hry na nových konzolích, zejména s přihlédnutím k efektům ray tracingu. Zřejmě nikdy ale nebudou chybět ani nové výzvy a ještě zvýšená intenzita soubojů, což je přesně to, co fanoušci Doomu po (několikerém?) dohrání základní verze čekají. „Neustále nás inspiruje vaše neuvěřitelná podpora a nadšení pro hru, takže vám za všechny upřímně děkuji,“ uzavřel výkonný producent.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.