Strategie Tempest Rising byla představena krátce před Gamescomem a nutno přiznat, že sledování prvního traileru navozovalo pocit, že sledujeme pokračování legendární série Command & Conquer. Na kolínském veletrhu jsme se pak přímo od autorů hry dozvěděli, že tohle zdání není úplně mimo, protože Tempest Rising vzniká přesně z toho důvodu, že z trhu podobné hry téměř vymizely. Všechno ostatní si pak už zřejmě umíte sami dobře představit a na základě dojmů z půlhodinové prezentace hádáme, že minimálně na veterány a fanoušky žánru by mohlo snažení vývojářů ze Slipgate Ironworks fungovat.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
A první věc, na kterou bych se vývojářů zeptal by bylo jestli jde víc oddálit kameru, protože to jak je šíleně nalepená na bojiště mě štvalo už u Generalsů…
Je hezké, že hra takového typu vzniká, ale taky by nebylo nutné opakovat chyby předchůdců…