Nedá se říct, že by i přes velkorysou nabídku virtuální garáže obsah hry Gran Turismo 7 rostl způsobem, který řada fanoušků očekávala. Přesto se titul na druhé straně těší velké pozornosti a ostatně já sám s ním stále trávím spoustu času, i když jeho live service updaty jsem si představoval trochu jinak.
Zmiňuji to proto, že o víkendu oznámená nová spolupráce je s ohledem na to na jednu stranu velmi zajímavá, na druhou možná nepřichází ve správnou chvíli. Ať už to ale sami vidíte jakkoli, myslím, že stojí za pozornost, že vývojáři ze studia Polyphony Digital se spojili se slavným francouzský luxusním módním domem Dior.
Do GT7 už 25. srpna zamíří obsah inspirovaný touto oděvní značkou. Hráči budou moci obléknout svého avatara do speciální výbavy a usednout do upraveného retro sporťáku De Tomaso Mangusta. Celá kolekce včetně helmy, kombinézy bot i rukavice přitom vznikla přímo u Diora a má jít o první podobnou spolupráci. Luxusní novince vévodí žlutá barva a současně číslo 47, které odkazuje k roku 1947, kdy Christian Dior debutoval se svou módní kolekcí.
V Dioru se přitom nechali slyšet, že pokud jde o zvolený styl a estetiku doplňků pro GT7, inspirovali se vlastními reklamami na parfémy od Diora z 60. až 80. let. Nešlo přitom o náhodné spojení, protože tyto reklamy se objevovaly také na závodních speciálech během Rallye Paříž-Dakar nebo 24 hodin Le Mans.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.