Společnost Kojima Productions se pochlubila prodejními úspěchy hry Death Stranding. Prodala přes 5 milionů kopií dohromady na PS4 a PC. Má přitom potenciál ještě vyrůst díky chystané Director’s Cut edici pro PlayStation 5. Prozradil to šéf publishingu Jay Boor v rozhovoru pro magazín GamesIndustry.biz.
Vzhledem k tomu, že jde o debut Kojima Productions coby samostatného týmu, vedla si hra podle Boora velmi dobře. Jak je na tom ve srovnání s jinými tituly? Jedna z nejúspěšnějších nových značek pro PlayStation z posledních let – Ghost of Tsushima – dosáhla na 6,5 milionů kopií, i když jen na konzoli. To dělá z Death Stranding velmi pěkný úspěch.
Jay Boor uvedl, že studio Kojima Productions se od vydání hry příliš nezměnilo, i když se trochu rozrostlo. Změnil se ale způsob, jakým pracuje. Stejně jako ostatní týmy se i zdejší vývojáři museli přizpůsobit výzvám v souvislosti s koronavirem. Boor ale také poznamenal, že pandemie trochu pozměnila pohled hráčů na Death Stranding. Reakce před pandemií a během ní se prý liší.
Hráči teď podle Boora cítí silnější propojení se Samem, který paradoxně sám o navazování kontaktů nijak zvlášť nestojí.
Všichni se teď tak trochu podobně jako postavy ve hře musíme izolovat od okolního světa. Všichni máme jen omezený kontakt a přitom toužíme udržovat vazby s ostatními. A možná víc než kdy jindy dokážeme docenit, jak důležitou roli hraje ten, kdo nám doručí nějaký balíček či zásilku podobně, jako to dělá hlavní hrdina Death Stranding.
Hráči díky tomu podle Boora cítí silnější propojení se Samem, který paradoxně sám o navazování kontaktů nijak zvlášť nestojí. Fanoušci se teď s vývojáři dělí o podobné zážitky a dojmy na sociálních sítích. Což nám také bude muset podle Boora stačit, než bude opět možné setkávat se osobně na fyzických akcích, což je normálně místo, kde autoři tváří tvář poznají své příznivce. Přesto můžeme navazovat a udržovat silná spojení, což je přesně to, o čem Death Stranding je, myslí si Jay Boor.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.