array(53) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(15) "1744580120:9383"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(4) "9383"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(103) "Kodžima myslí na všechny hráče. Namísto souboje si o něm v případě zájmu můžete přečíst"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "112465"
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_pageview_20250412"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "13"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "230056"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"d294f07a-9f81-461b-8fbf-b67d1759228a","external_id":"e421a015-cf47-e8f6-e4b1-3b2ac80dfc98","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
["_pageview_20250413"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "558"
}
["_pageview_20250414"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "377"
}
["_pageview_20250415"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "47"
}
["_pageview_20250416"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "12"
}
["_pageview_20250417"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "9"
}
["_pageview_20250418"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
["_pageview_20250419"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "4"
}
["_pageview_20250422"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "3"
}
}
Vydání Death Stranding 2: On The Beach se nezadržitelně přibližuje, Hideo Kodžima si nicméně navzdory práci stále nachází čas na své záliby včetně sledování filmů nebo zvaní hostů do studia Kojima Productions. Pokračuje i ve své podcastové sérii Koji10, v jejímž 12. díle zazněla minimálně jedna zajímavá informace týkající se obsahu a mechaniky nadcházející hry. Zajímavostí nepochybně zaznělo více, jsme však bohužel v tomto případě odkázáni na to, co se v překladu z japonštiny dostane mezi anglicky hovořící hráče či média. Onou pozoruhodnou novinkou každopádně je možnost se zcela vyhnout soubojům s bossy, pakliže si to hráč přeje, což ovšem zároveň nemá nijak ovlivnit zážitek ze hry.
Ačkoli by někteří hráči v Death Stranding ocenili více akce, pro jiné však mohla a může být překážkou, pokud se chtěli soustředit výhradně na jiné aspekty hry, například na svět nebo příběh. Od pokračování můžeme očekávat nejen to, ale i setkání s nepřáteli, jež mohou důkladně prověřit schopnosti hráčů. Vývojáři nicméně myslí na ty, kteří o to nestojí, a v rámci přístupnosti v Death Stranding 2 nabídnou i snadnou obtížnost, která se nepostará jen o snížení a upravení té základní. Kodžima prozradil, že obdržel spoustu e-mailů týkajících se obtížnosti hry, proto se rozhodl vyhovět a nabídnout hráčům více možností. To znamená i úplné přeskočení souboje, aniž by přišli o cokoli důležitého. Kodžima popsal, že stisknutí tlačítka pro přeskočení nevede jen k další části hry, ale namísto souboje se objeví textový a obrazový popis všeho potřebného, aby hráči získali potřebný kontext či informace týkající se souboje či vyloženě jeho popis, i když se ho sami neúčastní.
Když se informace o této funkci rozšířila po sítích, objevily se mezi hráči smíšené reakce a rozdílné názory. Někteří to vnímají jako přehnané snižování obtížnosti a ústupky méně schopným hráčům, jiní tvrdí, že v Death Stranding nebyli žádní vyloženě těžcí bossové. Objevily se ale i komentáře spokojených hráčů, kteří takový krok vítají a zamlouvá se jim i způsob provedení. Kdo si však bude chtít pořádně zabojovat, tomu samozřejmě nebude nic stát v cestě, tedy kromě toho bosse. Volba bude jen a jen na hráčích.
Death Stranding 2: On The Beach vychází 26. června 2025 na PlayStation 5.
Tímto hlediskem lze jenom přivítat že v Death stranding 2 má být možnost vyhnout se soubojům s bossy a zároveň to nemá nijak ovlivnit zážitek ze hry.