branding
branding
1
  • Herbert napsal:
    Nechci hanit snahu nadšenců a domácích vývojářů, ale…
    Dělat multiplayerovou akci bez multiplayeru zní už na první dobrou podivně. A nakonec, fakt že s námi multiplayerové arénové střílečky dodnes jsou a jsou dostupné zdarma (Xonotic, Nexuiz, Rexuiz, OpenArena, World of Padman, ad absurdum i ZDoom a Zandronum), avšak jejich hráčská základna se drží v jedno- až dvojciferných hodnotách, jen potvrzuje, že videoherní průmysl od tohoto žánru odbočil ke class-based shooterům (Team Fortress 2), hero-shooterům (Overwatch) a Battle Royale vědomě a s jasným cílem – vytvořit variabilitu a prvky náhody v jinak sterilních „pravidlech, které nabízí rozložení té-které mapy“.
    OpenArena vznikla v roce 2005 na open-source enginu ioquake3, její poslední stabilní verze (0.8.8) se nezměnila od února 2012. Systém relikvií i instagib už jsme viděli taky – konkrétně jako mutátory v UT99. Přenášení relikvií mezi mapami a na nich postavený permanentní power-up systém by z mého pohledu v případném utkání více hráčů působil dost nevyváženě a IMHO by rozhodil balanc celého utkání.

Napsat komentář