Měli jsme tu LawBreakers, za mě skvělá hardcore fps, horizontální – vertikální řezačka která měla dle mého názoru starší hráče. Myslím že jsem za ní tehdy dával taky 30€, komunita opadala jak listí na podzim a ze hry se stala F2P. Následovalo La Ende. Máme první důvod neúspěchu Rocket Areny – není poptávka tohoto žánru. Druhá věc která hraje klíčovou roli je komunita Steamu, která má z větší části potřebu „realných“ FPS. Určitě osloví více hráčů než na samotném Originu. Do třetice je zdrcující cena, málo které dítě má jen tak 30€ na hry.
Včera jsem projížděl PS store a Hru zahlédl, vzpomněl jsem si na ukázku z EA play, rozklikl profil, uviděl cenu a šel zase pryč. Už z prezentace jsem čekal F2P, navíc jak je zmíněno v článku, tak marketing o vydání nula. Pokud to nepřejde do F2P a nebudou to tlačit aspoň skrze influencery, tak to skončí v propadlišti dějin. Přitom to mohla být odpočinková střílečka.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.