Asi sa im to muselo nejak skomplikovať, keď sú tak dlho o tom ticho. Zjavne to aj o nejaký čas odložili a pôvodne to už asi malo byť vonku. Každopádne, ja som stále zvedavý, čo to je. Vyzerá to dobre a výrazne to pripomína niečo od Kojimu, ako je teraz Death Stranding.
Může to být jak píšeš. Nebo si v Capcomu někdo uvědomil, že hráči chtějí kvalitní hru která spolehlivě poběží od 1 dne vydání. Možná proto nechtějí vývoj uspěchat, možná proto je vývoj delší než bylo původně v plánu.
Her které ode dne vydání (a ještě dlouho poté) mají nějaké chyby/problémy, těch je na trhu dost. Zřejmě Capcom nechce aby Pragmata byla další takovou v řadě. Což jim jako hráč můžu jenom schvalovat.
Stručně řečeno – raději delší vývoj a na konci kvalitní hra bez problému než naopak.
Ak by šlo len o toto, tak aj ja to len schvaľujem. Radšej nech je to vyladené a s čo najmenším počtom chýb. Taktiež však mohli pozmeniť pôvodný koncept alebo zmeniť niečo v hrateľnosti a tak ďalej.
Souhlasím s tebou. Důvodů může být více – změna enginu hry, po/změněný koncept, atd. – ale do toho nikdo z nás teď nevidí.
P.S.: Přeju klidný silvestr a úspěšný rok 2025 (nejen) ve hrách a hlavně pevné zdraví.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Her které ode dne vydání (a ještě dlouho poté) mají nějaké chyby/problémy, těch je na trhu dost. Zřejmě Capcom nechce aby Pragmata byla další takovou v řadě. Což jim jako hráč můžu jenom schvalovat.
Stručně řečeno – raději delší vývoj a na konci kvalitní hra bez problému než naopak.
P.S.: Přeju klidný silvestr a úspěšný rok 2025 (nejen) ve hrách a hlavně pevné zdraví.