branding
branding
2
  • Profesor Qwertius napsal:
    Anžto se intenzivně amatérsky věnuji mykologii a trávím spoustu času celoročně v lesích (jarní smržovou sezónu nevyjímaje), zažádal jsem si o klíč k vyhlášené uzavřené betě.
    Ehm… betě..
    Je to s přimhouřením oka tak možná prototyp hry s pokusem o implementaci do Unreal Enginu5, tak za čtvrt roku alfa, za rok beta a za rok a půl hotová hra. Během 30 minut jsem měl popsanou stránku chybami, náměty a připomínkami jen co se týče tutoriálu na dvorku o rozloze 20×20 metrů.
    První herní den jsem hledal chyby a nenašel jsem nic (ani jsem moc nehledal). Při Alt-tabu do poznámkového bloku herní čas běžel dál, den se překlopil do noci a nikde neexistoval způsob, jak si pořídit nebo vybavit čelovku. Tma neproniknutelná, tak jsem jen počkal. Druhý herní den nešel ani spustit, položky menu nefungovaly.

    Takže přesně jak jsem předpokládal a co dnešní technologie umožňují: spíchnout levnou věc s dostupnými hotovými assety, o líbivý prosvícený a barevný les se postará engine sám (Youtube: Create a Forest in UE4 in 1 Hour zhlédnuto 3 857 620×) a tradá s tím na trh. Doufal jsem, že poté, co si začal někdo dávat práci s tématikou rybaření, tak si někdo dá konečně práci i s houbařsko-mykologickou tématikou, ale asi jsem doufal marně. Rád bych se mýlil, ale pokud toto autoři chystají za dva týdny vydat, tak si nemůžu o serióznosti úmyslů (či jakékoliv sebereflexe) myslet nic dobrého. Ach jo.

Napsat komentář