branding
branding
Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas

14
  • Shepler74 napsal:
    GTA:San Andreas jsem hrál tehdy na pc tuším v roce 2005 a na tuhle misi odehrávající se ve čtvrti San Fierro si pamatuju celkem dobře.Zvládnul jsem ji asi na třetí pokus.A stejně jsem u toho nadával,protože ovládání letadélka bylo celkem pekelné.Netušil jsem,že ta mise dělala hráčům takové potíže.Pokud se ovšem chcete někdo zasmát,tak mohu přiznat,že peklo pro mne byla mise Stowaway,kdy jste museli s motorkou najet na zavírající se rampu startujícího letadla v pouštní oblasti Las Venturas.Myslím,že číslovka 100 je pravděpodobným počtem mého opakování této mise.Na ježdění s čímkoli jsem lama,což mi překvapivě nebránilo si GTA užít.Tahle mise ale byla pro mne noční můrou,ne a ne to letadlo dojet a vjet dovnitř.Myslím,že klávesnice došla tehdy úhony a sousedi zřejmě byli obohaceni slovníčkem nových čerstvě vymyšlených vulgarismů…🙂
  • Zippich napsal:
    Mým vysvobozením tehdy bylo, že jsem našel nějaké fórum, kam stačilo nahrát save a za několik málo hodin jsem ho měl zpátky i s odehranou misí. Geniální 🙂
  • Futureq napsal:
    Jo staveniště ve Vice City si pamatuji. Obě ruce na klávesnici a občas rychle myší srovnat kameru a hlavně dávat pozor na rotory v úzkém schodišti 😀 S letadélkem v San Andreas už to bylo horší. Ta hra hrála občas proti mně. Cíle se mi několikrát zasekly na mapě a já je musel hledat a docházelo mi palivo. Navíc se mi hra z ptačího pohledu docela sekala. Po jednom nepovedeném pokusu, kdy už to fakt skoro bylo, jsem z té nespravedlivosti dokonce třískl klávesnicí tak, že mi z ní vyletělo několik tlačítek.

    Podobně i s těmi tlačítky to bylo také v závodech v první Mafii. Obojí se ale nakonec dalo naučit a i se štěstím zvládnout. Třeba jako létání s téměř bezkřídlým letadélkem Dodem v GTA 3 😀

    • Mart9 napsal:
      Zase závody v Mafii… To nikdy nepochopim, kde byl problém. Opravdu stačilo jen nejezdit jako blázen. To sem míval větší problémy s tou misí v parkovacím domě, kde mi neustále Paulie nebo Sam chcípali během cesty dolů 🙂
      • Futureq napsal:
        Ty jo, a to jsi hrál Mafii po vydání? Vím, že ty závody pak zjednodušili. Pokud ano, tak jsi dobrej no 🙂 Jako ty závody nebyly po vydání vůbec férový 😀 Jinak mě zase nedělala problém ta mise v parkovacím domě. Chtělo to tam být víc akčnější, hlavně ze začátku. Je vidět, že každému sedne něco jiného.
        • Mart9 napsal:
          Hrál jsem to tehdy po vydání, ale bylo mi 10, takže ti nedokážu říct, jestli už s nějakým patchem nebo bez něj. Samozřejmě jsem závody neudělal na první pokus, ale že bych se tam vyloženě zasekl, to ne. Podle mě s tím lidi měli problémy, protože jeli jako blázni, takže se buď převrátili, nebo auto zničili, než že by jim vítěz ujel.
  • eChoe napsal:
    Ja mam pocit, ze tuhle jsem udelal uplne v klidu, ale byla tam jina, take s letadelkem, kde se po stavenisti musely rozmistit naloze a tu jsem nikdy neudelal.
    • Mart9 napsal:
      Byl to vrtulník, teď jsem se přesvědčil na youtube, když jsem ověřoval, jestli to bylo skutečně Vice city a ne GTA 3, jak jsem myslel. Já jsem se natrápil s letadélkem a vrtulníkem hodně, ale obojí jsem udělal.
      • Jiří Bigas napsal:
        Vtipný, že zpětně na to člověk vzpomíná s nostalgií, ale já si moc dobře pamatuju, že ta mise na staveništi mrakodrapu ve Vice City mě tehdy úplně přiváděla k šílenství. Myslím, že jsem to hrál nejdřív na PS2 a v tý době ještě mělo to ovládání analogy značné rezervy, co se citlivosti a přesnosti týče.
        • Mart9 napsal:
          Já to hrál naštěstí na PC a myslim, že ten vrtulník byl o něco větší problém. U toho letadélka jsem si pak jen říkal „a je to tu zase“. V tom San Andreas byla ke konci ještě jedna taková divná mise s RC modelama, která se hrála i přímo na nějakém modelu krajiny a to mě taky hodně štvalo.
        • Vakek napsal:
          No mě zase to pro změnu v tom Více City s tím vrtulníčkem šlo asi na druhý až třetí pokus. Spíš jsem nadával u mise v San Andreas jak se jelo vedle toho vlaku na motorce s BigSmokem.
        • Shepler74 napsal:
          S tímto názorem souhlasím.Ve chvíli kdy člověk úspěšně dohraje gamesu,tak si oddechne,vstřebává dojmy a po letech mu už ani nepřijde,že se v některém úseku tak natrápil.Nebylo by to možná špatné téma,zkusit vypíchnout nějaké slavné „prokleté mise“, co říkáte?Každý z nás má nějakou tu osobní herní Nemesis,která jej přiváděla v konkrétní hře k šílenství.Pár slavných hardcore okamžiků,způsobujících frustraci běžné hráčské populace by se určitě našlo.Jak již píšou zde v tomto fóru(závod v Mafii,vrtulníček ve Vice City),osobně bych tam dal finální souboj s Kainem v LOK:Soul Reaver,kde člověk hledal oponenta poskakujícího na vyšší plošině v Chronoblastu a než se vzpamatoval a zorientoval a zaútočil správným směrem,tak byl jedním zásahem poslán do spectral realm…Určitě by se mi takové téma s vyhlídkou jisté zlomyslné nostalgie návratu do minulosti líbilo.😂

Napsat komentář