No, myslím, že tímto se můžeme s Hašašínem nadobro rozloučit, doba štealthové městské hopsačky je fuč, vystřídala ji nabubřelá RPG polízanice, která již s původním titulem nemá mnoho společného a teď se do toho ještě zamotá i online, jářku, já i ostatní fanoušci prvních dílů opravdu jásáme xD. Sakra, chci zpátky středověk a pořádnou stealth akci !
Můj osobní názor je že live servis hra znamená vydáme (ne)hotovou hru plnou bugů a budeme to omlouvat velikosti a rozsahem následně budeme „naslouchat komunitě“(číst nasrané tweety) a za dva roky od vydání to poběží obstojně. Samozřejmě nesmí chybět monetizace.
Zalezi na zkusenostech vyvojaru. Treba Destiny se za ta leta jako live service velice dobre vyvinulo a osvedcilo a prave po jeho modelu IMHO UBI posilhava.
Přesně tak, Bungie s Destiny přesně ukazuje jak se to má dělat aby to fungovalo. Takže ten model nemusí být a priori špatný, záleží na tom, jakým způsobem se ta myšlenka uchopí a zpracuje.
tak ak spojime ostatne 3 diely + vsetky ich dlc-cka a ine mensie pridavky tak mi to uz pride ako live service davno 😛 no kiezby ich tento krok priblizil ku kvalite Ghost of Tsushima a Horizon Zero Dawn…
Zlo jménem live service – vidím v době vydání nehotová frustrující hra která do budoucna naslibuje hory doly, a po pár letech jí utnou pro nezájem hráčů. Kde jseš Antheme :). Za mě děkuji nechci.