No pořád je zde šance, že se po dlouhé době vkus a nároky Zdeňka neshodnou s těmi mými. Je to v GP takže šanci tomu určitě dám a budu doufat, že to bude tak skvělý jako byl Humankind.
Diky za recenzi. Na Aru jsem se fakt tesil a jsem nadsenej, ze se objevuji dalsi variace na Civilizaci. Zvlast ta nepritomnost hexu me zaujala. Velka skoda tech nedostatku.
Zdenku, myslis, ze muzou vyvojari ten system menu, oken, atp. nejak prekopat? Nebo je to tou hrou tak prorostle, ze nema cenu si delat nedeji na vylepseni?
Upravit se dá asi všechno, takže bych to zcela nevylučoval, ale jistě ti to neřeknu. Taky to třeba prostě může být jen mnou, že mi to nesedlo, ale spoustu věcí je fakt objektivní nedostatek. Jen namátkou – změna diplomatického vztahu – po každém kole se vpravo objeví soupis věcí, které se někam posunuly (výroba, trénování, nečinnost města, diplomacie) a ty jednotlivým klikáním všechny tyhle věci postupně zobrazuješ a řešíš. Jenže… tímto způsobem se neobjeví všechny, mnoho z nich se shlukuje, a tím se dostávám k tomu, že přijde notifikace – „změna diplomatického stavu“, klikneš, a vidíš portrét daného vůdce a tlačítko „nashledanou“. Jak se to jako změnilo? Proč to tam není napsané? Atd. Útoky na města, nebo jen rozpoznání, že na tebe někdo vytáhnul, to je fakt na úrovni neviditelnosti. Nebo ta správa výroby, která je utopená v menu prostě proto, že těch věcí je spoustu a nemůžou být v žádném stavovém řádku. Namísto toho vidíš jen přírůstek čtyř hlavních věcí, ale na nich ti tak nesejde, když potřebuješ, já nevím, vědět, kolik máš střelného prachu a proč se nevyrábí. Atd. atd., nechci tě unavovat, odpověď je – možná 😀
Dufať môžeš, ale neverim tomu, a ak to važne nejako fixnu tak to bude trvať roky. Ta hra ma zlú UI a celú UX vďaka tomu uplne mizernú, pretoźe samotná UI bojuje proti hračovi miesto tomu aby mu pomahala spraviť to čo hrač chce spraviť. „Crafting“ je vďaka tomu skvely iba na papiery, pretože managovať to v hre je čiste utrpenie.
UI mala byť vec ktorá mala byť na release. A keď to nestíhali tak to mali odložiť, pretože UI je prvý problém, ktorí mali vyriešiť predtým než s tou hrou robili čokoľvek ďalšie.
Ja som jednoznačne negatívnejší, pretože ma sklamalo to čo vývojári predviedli.
Prvá alfa, mala crafting ako core prvok hry. t.j. bol potrebný a užitočný. Bez craftingu nebol progress. Už vtedy ale ich UI bola prišerna a nefungovala…
Posledná alfa bola ukážka toho ako nevedeli čo s tím konceptom robia a tak sa z craftingu stala nudná povrchová vrstva ktorá dáva primárne bonusy. Väčšina možnosti bola falošná ešte viacej ako v ostatných 4X keď ich hrate iba trochu optimálne rozmýšľate nad tim čo sa oplatí a čo nie… Kopa veci bola zbytočne komplikovaná zlým spôsobom. Kopa možnosti bola uplne zbytočná, napr. celá diplomacia, pretože AI radšej ukáže prostredník, než aby bola aspoň trochu neutrálna a malo zmysel s ňou interagovať… A vlastne vec ktora ma štvala bola, že sa ta hra sa tvarila ako checklist v tej alfe, proste checklist veci čo ma 4X hra mať, ale nikto sa nezamyslel nad tim, či to fakt funguje a robi tu hrou lepšou…
Ale možno som len proste citlivý na UI, pretože keď ma hra trash UI&UX, ktorá ma naserie, tak mi znechutí celú hru. (inak povedané UI je skvelý filter na to, či stoji strategia za námahu alebo nie)
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Zdenku, myslis, ze muzou vyvojari ten system menu, oken, atp. nejak prekopat? Nebo je to tou hrou tak prorostle, ze nema cenu si delat nedeji na vylepseni?
Ja som jednoznačne negatívnejší, pretože ma sklamalo to čo vývojári predviedli.
Prvá alfa, mala crafting ako core prvok hry. t.j. bol potrebný a užitočný. Bez craftingu nebol progress. Už vtedy ale ich UI bola prišerna a nefungovala…
Posledná alfa bola ukážka toho ako nevedeli čo s tím konceptom robia a tak sa z craftingu stala nudná povrchová vrstva ktorá dáva primárne bonusy. Väčšina možnosti bola falošná ešte viacej ako v ostatných 4X keď ich hrate iba trochu optimálne rozmýšľate nad tim čo sa oplatí a čo nie… Kopa veci bola zbytočne komplikovaná zlým spôsobom. Kopa možnosti bola uplne zbytočná, napr. celá diplomacia, pretože AI radšej ukáže prostredník, než aby bola aspoň trochu neutrálna a malo zmysel s ňou interagovať… A vlastne vec ktora ma štvala bola, že sa ta hra sa tvarila ako checklist v tej alfe, proste checklist veci čo ma 4X hra mať, ale nikto sa nezamyslel nad tim, či to fakt funguje a robi tu hrou lepšou…
Ale možno som len proste citlivý na UI, pretože keď ma hra trash UI&UX, ktorá ma naserie, tak mi znechutí celú hru. (inak povedané UI je skvelý filter na to, či stoji strategia za námahu alebo nie)