Je to jen několik dní, kdy zástupci společnost Paradox Interactive opětovně představili Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Proč opětovně, když o vývoji titulu vědí hráči už pěknou řádku let? Jak jste si mohli postupně přečíst na Vortexu, přípravy neprobíhaly vždy podle plánu a vše nakonec vedlo až ke změně vývojářů. Projekt se z Hardsuit Labs stěhoval do jiného studia, o kterém Paradox dlouho mlčel, a až na proběhnuvším PAX West jsme se dozvěděli, že káru dotlačí do cíle lidé z The Chinese Room, autoři Dear Esther nebo Everybody’s Gone to the Rapture. Společně s tím vyšel i nový trailer a vydavatel následně hru na zmiňované konferenci rozebíral. Střípky informací zní pozitivně, to nejdůležitější ale má být přesvědčení Paradoxu, že hra už nebude odložena a skutečně v průběhu příštího roku vyjde.
Jak už jsme napsali o víkendu, ačkoliv se vývoje ujalo nové studio, základ hry by měl zůstat stejný. Podíváme se do Seattlu v období Vánoc a v kůži jednoho ze starších upírů budeme řešit probíhající válku jeho druhů. Vývojáři přirozeně neprozrazují žádné detaily, má však jít o kostru původního příběhu, na které se před lety lidé z Hardsuit Labs dohodli s Paradoxem. Pro magazín Digital Trends to opětovně potvrdil viceprezident značky World of Darkness San Greaney a doplnil, že kromě příběhu používají vývojáři z The Chinese Room i mnoho hotových částí hry. „Hardsuit Labs je skvělé studio a na tomhle projektu odvedlo mnoho skvělé práce. Měli jsme však velmi odlišnou vizi pro finální produkt […], takže nejlepší bylo najít jiné studio, které tuto vizi sdílí,“ doplnil pak Greaney na vysvětlenou.
Co se týče technologie, před lidmi z The Chinese Room stál také oříšek v převodu hry z Unreal Enginu 4 na nejnovější pátou verzi, což v mnoha ohledech znamenalo přepsat mnoho řádků kódu a zajistit, aby vše dříve vytvořené bez potíží fungovalo. Jak ale Greaney potvrdil, žádné velké problémy nastat neměly a i proto je pokračování Bloodlines na dobré cestě, aby mohlo v druhé polovině příštího roku vyjít. Nic se rovněž nezměnilo na perspektivě – hra zůstává first person záležitostí – a také zaměření, které má být veskrze akční. Samozřejmě ale dojde na politiku, dialogy a RPG prvky. „Chceme vyprávět příběh, ze kterého bude mít hráč pocit, že je jeho hvězdou. Až potom přijdou ke slovu další skvělé postavy doplněné kvalitním dabingem,“ vysvětlil Greaney a naznačil, že jednou z těchto postav bude i svět, v němž se Bloodlines 2 odehrává. „Náš Seattle je od toho skutečného trochu odlišný – je vyšší, světlejší, ale také temnější a hlavně na něj budete pohlížet očíma upíra,“ říká viceprezident značky, ze které hra vychází.
Zda v příštím roce dojde problematický projekt svému úspěšnému zakončení, je samozřejmě otázkou času, jak už ale padlo v úvodu, Paradox věří, že k žádnému dalšímu odkladu už nedojde. „Pokud bychom si nebyli nově zveřejněným termínem vydání jistí, nezačínali bychom novou marketingovou kampaň,“ řekl Greaney. Hra by se tedy měla podle jeho slov momentálně nacházet v alfaverzi a důvodem, proč jsme o ní dlouhou dobu neslyšeli, měla být snaha dát vývojářům z The Chinese Room dostatek prostoru, aby mohli titul přijmout za vlastní. To se podařilo a nyní už nemá nic bránit tomu, aby byl dokončen.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.