branding
The Last of Us Part II, Sony Interactive Entertainment, Další hrou od Naughty Dog může být The Last of Us 3

Další hrou od Naughty Dog může být The Last of Us 3

Tři dny před vydáním recenzí TLOU 2 mluví Neil Druckmann o budoucnosti a kritice příběhu

Zdroj: Sony
9. 6. 2020
Název: The Last of Us Part II Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:
Datum vydání:
19. 6. 2020
19. 1. 2024 (PlayStation 5)

Páteční ráno bude patřit recenzím The Last of Us Part II. Přečíst a zhlédnout si budete moci i tu naší, ve které týden před vydáním zhodnotíme mnohaleté úsilí týmu z Naughty Dog. Ještě před tím ale dávají média prostor autorovi hry Neilu Druckmannovi a v uplynulých hodinách došlo na vyslovenou erupci reportáží a rozhovorů, které logicky doplňují vrcholící marketingovou kampaň. V návaznosti na Druckmannovo nedávné vyjádření pro britský Eurogamer, kde poprvé otevřeně komentoval dubnové úniky příběhu, tak přichází například interview pro magazín Entertainment Weekly, nechybí ani informace z dnes uvedeného oficiálního podcastu a na povrch vyplouvají také polozákulisní zkazky o prvním patchi pro hru a novém obsahu. Pravděpodobně nejzajímavější článek nicméně přináší magazín GQ, který měl podle redaktora Sama Whitea vznikat po dobu dvou let a Druckmann o něm mluví jako o intimní zpovědi, skvěle zachycující šílený vývoj The Last of Us Part II.

I s přihlédnutím k tomu, kolik toho už bylo na konto dalšího příběhu Ellie a Joela vyřčeno, však v rozhovoru nejvíce rezonuje informace o tom, co čeká studio Naughty Dog v blízké budoucnosti. A nutno přiznat, že Neil Druckmann mohl některé hráče překvapit. „S tím, jak začínáme pomalu ukončovat vývoj [TLOU 2] a kreativně už mám méně a méně povinností, nemohu si pomoct a přemýšlím nad dalšími věcmi. A těmi může být [The Last of Us] Part III, stejně jako úplně nová značka,“ řekl Druckmann pro GQ. Překvapivé je jeho vyjádření proto, že se v uplynulých letech dělil vývoj v Naughty Dog výhradně mezi dvě IP – Uncharted a mnohokrát zmiňované The Last of Us – i navzdory předchozím vyjádřením je ale najednou těžko představitelné, že si příběh Nathana Drakea doopravdy dává dovolenou. Už dříve ale Druckmann uvedl, že hra už nemá s aktuálními postavami kam pokračovat, a ani po čtyřech letech od vyjádření pro Eurogamer a třech od Uncharted: The Lost Legacy zřejmě studio nezměnilo názor.

Jedna metoda, jak vytvořit videoherní polibek, spočívá v tom, že herci s náhlavními soupravami otírají své tváře o sebe a naznačují polibek někde v oblasti ucha.

Článek se však znovu zabývá i tématy, která vzbudila v poslední době značných rozruch a Druckmann je hájil už dříve. Jde o sexuální orientaci hlavní hrdinky a snahu zachovat genderovou vyváženost na místech, která dávají smysl. Jak už ale Neil Druckmann uvedl opakovaně, stále si stojí za tím, že nejde o prvoplánové získávání žádných plusových bodů, ale o pečlivě budovaný vývoj příběhu, který s těmito aspekty počítá od samotného začátku. Znovu proto padne, že právě otevřenost k těmto tématům pomáhá vykreslovat mnohem hlubší příběh a je podle Druckmanna stejně důležitá jako zpracování grafiky, hudby nebo souboje. Zaobírá se ale i odlehčenějšímí tématy, jako je například animace polibku, který v jednom z trailerů proběhne mezi Ellie a Dinou. „Jedna metoda je, že herci s náhlavními soupravami otírají své tváře o sebe a naznačují polibek někde v oblasti ucha. Další zahrnuje skutečný polibek, abychom nasnímali pohyb celého těla. A pak je tady ta nejtrapnější část: oba herci stojí sami na ztichlém pódiu a líbají vzduch,“ vysvětluje autor hry.

Pokud vás zajímají další historky a detaily o tom, jak The Last of Us Part II vznikalo, musíme vám doporučit už v úvodu zmiňovaný oficiální podcast. První epizoda vyšla dnes a v nadcházejících týdnech bude pravidelně vycházet a odhalovat další zajímavé informace. Dostupná je na obvyklých místech, tedy včetně Apple Podcast, Spotify, Google Podcast nebo Overcast. Stopáž plní uspokojivou hodinu vyprávění a je tudíž šance, že ve výsledku vznikne přibližně 10 hodin audio making-of, což nebývá zrovna obvyklé a mohlo by zájemcům poskytnout zajímavou perspektivu. Úplně poslední informace, která se v průběhu dnešního dne na konto TLOU 2 probírala, je první patch, který bude k dispozici v den vydání hry 19. června. Podle dostupných informací přidá do hry fotomód, galerii artworků a také prohlížeč jednotlivých modelů postav ze hry, navíc rozdělených i podle toho, z jaké části hry daný model pochází.

Nahlásit chybu v článku

6

Napsat komentář

Další články
Nahoru