Ačkoliv se studio Larian i nadále zabývá svou dosud poslední vydanou hrou – veleúspěšným pokračováním série Baldur’s Gate – otevřeně už mluví o tom, že se vývojáři pustili do vývoje další velké hry. Že nepůjde o Baldur’s Gate IV už je zřejmé delší dobu, stejně jako fakt, že se lidé kolem Swena Vinckeho patrně nepustí příliš daleko od žánru, se kterým jsou historicky spojeni. Přesto ale o nové hře nevíme nic konkrétního a informace je momentálně možné sbírat jen z nejrůznějších střípků a náznaků. Jedním z nich může být i plánovaný termín uvedení, který by podle generálního ředitele a zakladatele studia měl připadnout na rok 2029.
Baldur's Gate 3 developer head Swen Vincke said their next game could be out in 2029, but also maybe not. "I don't know, we'll release it when it's ready… don't hold us to a date." https://t.co/w34p0yzAxx pic.twitter.com/8h5jibHB4h
— IGN (@IGN) October 2, 2024
Swen Vincke o možné datu vydání další hry studia Larian promluvil na pódiu akce SEA Game Awards 2024, kde si autoři Baldur’s Gate III nebo Divinity došli pro cenu Special Recognition. „Musíme pracovat opravdu tvrdě, abychom se tady mohli za pět let znovu objevit,“ zavtipkoval pak Vincke, který je však znám tím, že je schopný důležité informace pronášet bez upozornění a zdánlivě bez přípravy. Možný termín připadající na rok 2029 ale neušel pozornosti a v rozhovoru pro IGN, který bezprostředně následoval převzetí ceny, přirozeně zazněl dotaz tímto směrem. „Věděl jsem, že se toho chytnete. Byl to jen vtip. Vydáme to, až bude vše připravené. Jsou to velké hry a ty vyžadují čas, takže nás ve smyslu data neberte úplně za slovo,“ komentoval Vincke.
Dále pak vysvětlil, že vývoj zabere mnoho času i proto, že velké tituly není snadné efektivně testovat. Studio proto v tomto ohledu vynaložilo značné úsilí a otevřelo pobočku v Asii, konkrétně v Kuala Lumpur, aby mohlo testování probíhat v podstatě nepřetržitě. „Náš tým v Kuala Lumpur předá na konci směny testování do Evropy, ti následně do Severní Ameriky a odtud zase vše míří do Kuala Lumpur,“ vysvětlil Swen Vincke proces testování. A zmínil se také na konto toho, proč si studio Larian vybralo právě Malajsii a zmíněné Kuala Lumpur – hlavním důvodem má být velká základna lidí schopných komunikovat v angličtině, ale také obecně úspěšní vývojáři a animátoři.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
No a pak mají možnost naprosto ignorovat DEI agendy.
Proč BG3 muselo mít body types 1/2/3/4? Dokud člověk neklikl na jedno z těch tlačítek, vůbec nemohl vědět, že číslice 1 a 3 jsou pro female charaktery, zatímco 2 a 4 jsou pro charaktery mužské.
Ale genderové pronouns, ty tam samozřejmě nechybí.
Proč dělat vše složitější, že? F1/F2, M1/M2 body types už zjevně nejsou politicky korektní.
Takže prostor pro vylepšení tu rozhodně je.
Zvyšok tvojho komentára neberiem. Pretože takéto hlúposti nikto normálny nerieši a netrápi ho to. Je to otvorené komukoľvek a preto si môžeš zvoliť čo len chceš a čo uznáš za vhodné.