branding
Overwatch 2, Blizzard Entertainment, Další fáze testování Overwatche 2 může přijít v červnu

Další fáze testování Overwatche 2 může přijít v červnu

Vývojáři zakončili první vlnu uzavřeného betatestu. Hráči však zůstávají mírně zmatení

Zdroj: Blizzard
18. 5. 2022
Název: Overwatch 2 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 4. 10. 2022

Včera v podvečer skončila první vlna veřejného testování hry Overwatch 2. Vývojáři od konce dubna zvali hráče do uzavřeného betatestu a sledovali jejich počínání na ploše více než dvou týdnů. Nyní je čas sednout si nad výsledky a vyhodnotit reakce, které nebyly vždy vysloveně pozitivní. Hráči většinou odcházeli zmatení a nechápali, co vlastně hrají – zda jde skutečně o pokračování, nebo jen rozšíření původní hry, od které se novinka na první pohled příliš neliší. Vývojáři jsou ale přesto spokojení a v krátkém vzkazu celé komunitě děkují za ukázkový přístup ke hře a cennou zpětnou vazbu.

„Naše první PvP beta Overwatche 2 skončila. Zájem a nadšení, které všichni projevili, nás velmi těší a zároveň inspiruje,“ začíná zpráva zveřejněná na oficiálních stránkách hry. Hned v úvodu pak dochází k potvrzení, že o další fázi testování promluví vývojáři za měsíc, konkrétně 16. června, byť prozatím tají, jakou povahu bude test mít. Dá se však očekávat, že by mohlo jít o otevřenou betu bez pozvánek i pro hráče na konzolích, prostřednictvím které bude moci Blizzard otestovat stabilitu serverů při ještě větší zátěži a vysledovat další důležité rysy, které jim snad pomohou k finálnímu odladění několikrát odložené hry.

Ke zprávě pak svou vlastní část přidal i game director Aaron Keller, který podtrhuje, nakolik osobní projekt pro něj a celý tým Overwatch vlastně je. „Vkládáme do vývoje svůj čas, tvůrčí energii a vášeň. Může být děsivé dát něco, co pro vás tolik znamená, k vyzkoušení ostatním hráčům. Zvlášť, když víte, že to není hotové a žádáte lidi o skutečnou kritiku věcí, které jste vytvořili,“ říká Keller a možná tím naráží na to, co jsme uváděli výše. Dojmy z Overwatche 2 jsou totiž značně smíšené, a jak se zdá, spoustu hráčů ani novinářů příliš nerozumí celé myšlence a motivaci za druhým dílem. Po grafické stránce vypadá Overwatch 2 takřka identicky, takže hlavní změnou je nižší počet hráčů v týmech, kterého vývojáři dosáhli ubráním jednoho tanka. Ne všem hráčům se to zamlouvá, podstatné ovšem je, že rozdíly oproti původní hře se skrývají až v samotné hratelnosti a odhalíte je až po nějaké době hraní.

Před Blizzardem tak stojí nesnadný úkol hráčům vhodně odprezentovat, proč by se měli o Overwatch 2 zajímat a kde jsou ony rozdíly, na které lákají vývojáři během příprav druhého dílu tak dlouho. Na druhou stranu se to vcelku podařilo skrze nový mód Push, který je hodnocen jako instantní zábava a kýžená evoluce divoké hratelnosti, což by mohla být cesta. Keller pak věří, že právě všechny testy, ať už je bude obestírat jakákoliv atmosféra, pomohou vývojářům vytvořit lepší hru a všichni pak budou moci být na výsledek náležitě hrdí. „Nemůžeme se dočkat, až vše, co jsme se z bety naučili, využijeme v plné verzi hry. Už se nemůžeme dočkat, až ji budete mít před sebou,“ uzavírá game director svůj vzkaz a stahuje se se svým týmem na měsíc do soukromí vlastních kanceláří.

Uvidíme tedy v polovině června, co všechno se podařilo změnit či vylepšit a jestli bude Overwatch 2 křiklavějším způsobem upozorňovat na to, co jej staví nad původní hru. Očekáváme další změny na poli schopností jednotlivých postav, možná i designu map a dalších módů, které by mohly ještě více osvěžit hratelnost.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru