branding
Cyberpunk 2 (Projekt Orion)

Cyberpunk 2 posilují veteráni z Ubisoftu či BioWare

CD Projekt shání další vývojáře do amerických týmů. Nabídky zmiňují například crafting

Zdroj: CD Projekt (ilustrační)
Název: Cyberpunk 2 (Projekt Orion) Vývojář: Vydavatel:

Pokračování Cyberpunku s označením „Projekt Orion“ bylo oznámeno už v roce 2022. Stejně tak se CD Projekt netají ani dalšími plány se sérií Zaklínač, jejíž budoucnost představili na dlouhá léta dopředu. Díky tomu společnost nemusí nijak tajnůstkařit a naopak může zcela otevřeně lákat své budoucí kolegy, aby se stali součástí jejich vývojářských týmů a zapojili se do vývoje některé z her. To se nyní týká právě druhého Cyberpunku, který hlásí zkušené posily a nabízí další volná místa ve studiích, kde pokračování vzniká. Díky nabídkám práce jsme pak navíc mohli postřehnout i pár střípků o hře samotné.

Projekt Orion je zatím stále v rané fázi vývoje a u konceptu, což by se ale mělo postupně změnit a do konce roku by na vývoji mělo pracovat 80 lidí, jak nedávno uvedl jeden ze dvou generálních ředitelů Adam Badowski. V této souvislosti už bylo zmíněno i zvažování multiplayeru, ovšem zatím bez podrobností, a také lepší kontrolování celého procesu vývoje. Ačkoli je vývoj v začátcích, už nyní se může chlubit velmi silnou sestavou vývojářů, jíž vévodí veteráni CD Projektu a prvního Cyberpunku i s datadiskem Phantom Liberty. Je známo, že na pokračování pracují game director Gabriel Amatangelo, associate game director Paweł Sasko, creative director Igor Sarzyński, cinematic director Andrzej Stopa, environment art director Kacper Niepokólczycki, engineering director Kacper Kościeński a lead quest designérka Sarah Grümmer. Ti všichni jsou součástí nového velkého týmu sídlícího v Bostonu, který vývoj vede.

Nově se k nim jako výkonný producent připojuje Dan Hernberg, který působil v Amazon Games u hry New World a předtím jako produktový manažer v Blizzardu u Diabla III. Další posilou je Ryan Barnard v roli design directora, jenž má pro změnu zkušenosti z Ubisoftu a Massive Entertainment jako game director, ale také jako gameplay director Hitmana v IO Interactive. Pozici engineering directora obsadil veterán z WB Games Alan Villani, který má za sebou například řadu titulů ze série Mortal Kombat. Hlavní scenáristkou se stala oceňovaná Anna Megill, jež se během 20 let podílela na řadě velkých AAA titulů, například na Control v Remedy nebo Dishonored: Death of The Outsider v Arkane. Tu doplňuje i spisovatel, komiksový tvůrce a narrative designer Alexander Freed, který v minulosti působil v BioWare (Star Wars: The Old Republic), později se začal věnovat své tvorbě, ale i nadále spolupracoval se studii DICE či Obsidian Entertainment.

Pozice a prvky

V závěru tiskové zprávy nalezneme připomenutí, že společnost hledá velké množství nových kolegů, a to do poboček v Bostonu i Vancouveru. Pro projekt Orion je sháňka po manažerech, programátorech, animátorech, výtvarnících i designérech napříč různými oblastmi vývoje. Tím ale nabídky do budoucna určitě nekončí. Vzhledem k tomu, že je vývoj na začátku, se samozřejmě může mnohé změnit, čehož jsme ostatně byli svědky už v případě Cyberpunku 2077, ač mnoho věcí později vyřešily aktualizace a nový obsah. V současnosti jsou nicméně v detailech pracovních nabídek zmiňovány věci jako craftování či události v otevřeném světě. Dále se dá předpokládat, že se způsob vyprávění příliš nevzdálí od toho použitého v prvním díle, tedy že hra umožní co největší interaktivitu, ale též dojde na cutscény, k tomu se váže i dialogový systém a další prvky hratelnosti. Zatím to tedy nezní nijak světoborně ani revolučně, ale zůstává patrné, že se vývojáři soustředí na to, co fungovalo dříve, a to vylepší. Ale současně změní to, co už tolik nezafungovalo, o čemž byla řeč například na konci loňského roku.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru