Cyberpunk 2 (Projekt Orion), CD Projekt, Cyberpunk 2 bude působit více americky

Cyberpunk 2 bude působit více americky

Studio v Bostonu pomůže věrnému zpracování. Polské vývojáře prozradily například kanály

Zdroj: CD Projekt
Název: Cyberpunk 2 (Projekt Orion) Vývojář: Vydavatel:

Studio a společnost CD Projekt vnímáme primárně jako naše polské sousedy, nesmíme však zapomínat, že od roku 2022 má své studio a týmy i v americkém Bostonu. Právě zde se pracuje na pokračování Cyberpunku 2077 neboli projektu Orion, přičemž tamní vývojáři a zázemí v zemi zasazení mají další hře pomoci, aby byla více „americká“, autentická a zkrátka věrná tomu, co zpracovává a kde se děj odehrává. V nové epizodě podcastu AnsweRED o tom promluvili zastupující výkonný producent Dan Hernberg a game director pokračování Paweł Sasko.

Ačkoli si vývojáři dali během dlouholetého vývoje prvního dílu práci a jejich Night City skutečně působí jako americké futuristické a kyberpunkové velkoměsto, objevily se v tom obrovském množství detailů i věci, které jednoduše zcela nevychytali. Sasko v této souvislosti zmínil konkrétní příklad, kdy jim byly na Redditu vyčítány kanály, respektive správnější vpusti. Vývojáři se dopustili chyby a přístupové body kanalizace zpracovali tak, jak jsou známy jim, pro americké hráče ovšem mělo jít o nedostatek narušující imerzi, jelikož jejich vpusti na ulicích vypadají jinak. Může to znít jako banální chyba, ale vývojáři uvedli, že si na toto chtějí dávat pozor. Jak zmínil Hernberg, příběh Cyberpunku je zcela zjevně zasazen do Spojených států a napsal jej Američan, proto vidí jako správné jej udělat americky. Sami tomuto svému přístupu nyní říkají „Americana“.

Sasko doplnil i další příklady různých nuancí, které v Evropě nevídají, ale v Americe mají své určité místo, například hydranty, pozice lamp a pouliční osvětlení celkově nebo odpadkové koše. To potvrdil i Hernberg a přidal obrubníky či značky. Rovněž tvrdí, že je to jen malá věc, ale dokáže prozradit, že za ní stojí někdo, kdo plně nerozumí americké kultuře. A to by se mělo díky nynějšímu zázemí změnit, přesněji díky lokálním vývojářům, mezi nimiž mají být i absolventi Harvardu nebo MIT. Na hře nicméně spolupracuje i studio ve Vancouveru, kde údajně mají vznikat úžasné věci. Vývoj v Americe by též měl pomoci s větším kulturním kontaktem s „Hollywoodem“ a jeho vlivem „Je zřejmé, že se Cyberpunk odehrává v Los Angeles, a jsou tu všechny ty různé kulturní prvky, s nimiž můžeme interagovat, ať už je to hudba, příběh nebo rozdílené části Ameriky, které je zajímavé zkoumat,“ řekl Hernberg.

Více informací o pokračování Cyberpunku naleznete v našem archivu.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru