branding
Crysis, Electronic Arts, Crytek láká na oznámení v souvislosti s Crysis

Crytek láká na oznámení v souvislosti s Crysis

Účet na Twitteru ožívá po čtyřech letech. Aprílový žertík s Nomádem byl myšlen vážně

Zdroj: Crytek
14. 4. 2020
Název: Crysis Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 13. 11. 2007

Co začalo jako aprílový žertík, se pomalu začíná stávat skutečností. Vývojáři z Cryteku totiž s největší pravděpodobností připravují oznámení, týkající se značky Crysis, na kterou rozhodně nezapomněli a v uplynulých letech ji tu a tam připomínali. V loňském roce jsme vás například informovali o videu, prezentujícím možnosti nové verze CryEnginu, kde se scéna z Crysis objevila v samém závěru. Letos vývojáři celou situaci zopakovali, a pak je tu ona aprílová akce, během které zmizel veškerý obsah oficiálního webu série a nahradila jej krátká animace Nomáda. Skutečnost, že stránky zůstaly beze změny, však začala fanoušky nahlodávat a potvrzení – že se něco kolem Crysis skutečně děje – dostali během pondělí.

Na twitterovém účtu Crysis, který mlčel od prosince 2016, se totiž objevila krátká zpráva, která má k této chvíli přes 70 tisíc interakcí, 14 tisíc retweetů a bezmála 4000 komentářů. K tomu všemu stačilo jen napsat – PŘIJÍMÁME DATA – což si fanoušci zcela logicky vysvětlují jako další krok k blížícímu se oznámení. Nic dalšího však Crytek nenaznačuje a je tudíž stále předmětem spekulací, zda se máme začít těšit na Crysis 4, vylepšenou verzi některého z předešlých dílů, nebo dokonce na restart celé značky či alespoň remake prvního dílu.

Bez ohledu na reakce natěšených fanoušků je nutné připustit, že první Crysis sice předběhlo svou dobu ve smyslu grafiky, nešlo ale v jádru o bůhvíjak povedenou či přelomovou střílečku.

Všechny možnosti by dávaly do určité míry smysl, spíše než čtvrtý díl bychom ale počítali se zpracováním původní látky, které by sérii po dlouhých 7 letech mohlo otevřít dveře k dalšímu postupnému rozrůstání. V případě, že by Crytek zvolil remaster původní hry z roku 2007, bylo by velmi zajímavé sledovat, kam ji lze ve smyslu vizuálního zpracování dostat oficiální cestou v porovnání se špičkovými modifikacemi. Pomohl by ještě lepšímu dojmu z historického benchmarku výkonu hardwaru třeba ray-tracing v reálném čase? Nebo by vývojáři přišli s ještě další vrstvou vylepšování, které by překonalo modifikace jako Blackfire, Maximum Immersion nebo obecné balíčky kvalitnějších textur? Upřímně, nevíme a nezbývá nic jiného než hádat.

Pokud by však vývojáři přistoupili k možnosti, že série zažije svůj restart, neležel by před nimi o nic snazší úkol. Bez ohledu na reakce natěšených fanoušků je nutné připustit, že první Crysis sice předběhlo svou dobu ve smyslu grafiky, nešlo ale v jádru o bůhvíjak povedenou či přelomovou střílečku. Z tohoto úhlu pohledu bychom proto byli hodně zvědaví, kam může Crytek svůj původní koncept posunout a zda jim praxe v podobě Warface a Hunt: Showdown bude stačit.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru