Na včerejší akce PlayStation Showcase se sice objevil nový God of War: Ragnarök od týmu Santa Monica Studio, ale fanoušky překvapilo, že jeho vývoj nevede Cory Barlog jako u předchozí hry. U projektu figuruje “jen” coby producent. Vývoj aktivně kormidluje jeho kolega Eric Williams, který je ve studiu od roku 2004, a podobné střídání je v rámci týmu podle obou vývojářů tradicí. Může to přinést novou perspektivu a svěží vítr do další hry, věří vedení.
Cory Barlog vysvětlil, že kromě jiného úhlu pohledu potřebuje mít šéf projektu také spoustu sil. Sám přitom pracoval jako animátor už na jedničce, u dvojky již zastával pozici scenáristy, designéra a game directora spolu s Davidem Jaffem. Proč ale nedělá Ragnarök? Zdá se, že za tím zdaleka není jen možná únava z předchozí hry. Vyšla už koneckonců před pár lety.
V týmu Santa Monica Studio totiž zjevně nevzniká jen nový God of War. Přitom od roku 2005 byli spojeni výhradně s touto sérií a předtím vydali pouze závodní hru Kinetica pro PlayStation 2. Podle Coryho Barloga je příliš brzy mluvit o tom, co dělají. Naznačil však, že studio pracuje na různých vzrušujících věcech, ale chtějí se soustředit na prezentaci God of War: Ragnarök.
Barlog podle svých slov chápe, že se chceme dozvědět víc, ale nic dalšího fanouškům neprozradil. Stojí za připomenutí, že kromě série God of War je podepsaný i pod hrami jako Requiem: Avenging Angel coby výtvarník nebo Tomb Raider z roku 2013. U něj figuroval jako cinematics director.