branding
Control od Remedy je možné hrát na Switchi přes cloud

Control od Remedy je možné hrát na Switchi přes cloud

Vydání se příští rok dočká také Hitman 3. Streamovací služba Nintenda se pomalu rozjíždí

Zdroj: Remedy
29. 10. 2020

Snad ještě víc pod radarem, nežli funguje streamovací služba PlayStation Now, funguje od předloňského května Nintendo Switch Cloud. Streamovanému hraní se totiž Nintendo aktivně nebrání, jen je nutné dodat, že až do včerejšího vysílání informačního pásma Nintendo Direct Mini čítala nabídka cloudového hraní na Switchi pouhé dva tituly – Resident Evil 7 a Assassin’s Creed Odyssey. Navíc byla služba dlouhou dobu dostupná pouze v Japonsku a nyní se postupně dostává do regionu Severní Ameriky a části Evropy. U této příležitosti ale Nintendo přidáním dvou titulů zdvojnásobilo potenciál své služby, přes kterou je nově dostupná akce Control od Remedy a hráči se mohou těšit také na uvedení Hitmana 3 od IO Interactive. Je pravděpodobné, že na základě zájmu o cloudové verze her a jejich fungování bude Nintendo chtít nabídku rozšířit a doručit tak na své hardwarově nepříliš výkonné zařízení i AAA tituly, které byly platformě dosud zapovězeny.

Jak funguje Nintendo Switch Cloud

Na rozdíl od Microsoftu a služby xCloud neprovozuje Nintendo pro své řešení cloudového hraní vlastní servery. Pro spolupráci si vybrala tchajwanskou platformu Ubitus, která na své straně provozuje jednotlivé hry a Nintendo k nim přiděluje uživatelům přístup. V e-shopu tak koupí podporované hry stáhne uživatel jen několik desítek megabajtů velký „přehrávač“, který nabízí i přibližně 10 minut bezplatného hraní, a následně je vyzván ke koupi titulu za obvyklou cenu. Nutností na straně hráče je mít stabilní internetové připojení, které může v případě výpadků hraní ukončit. Problémem pak je, že se hráč při snaze o opětovné připojení zařadí do virtuální fronty, v níž může strávit dlouhé minuty.

Co se týče hry Control, hráči dostanou přístup k ultimátní edici, obsahující základní hru a dvojici rozšíření – The Foundation a AWE. Zároveň tím získají přístup k end-game módu Expeditions, foto módu a dalších updatech, které vyšly pro původní hru na PC, PS4 a Xbox One. Současně s tím se otevírá také možnost užít si hraní s podporou efektů ray tracingu ve stabilních 30 snímcích za vteřinu, což je pro dostupný hardware konzole pochopitelně nedostižná meta. Z dostupných záběrů, které byly prezentovány ve včerejším Directu a následně se jimi pochlubili první hráči ve svých videích, lze potvrdit plnohodnotné vizuální ztvárnění jen s občasnými výpadky zvuků. Vše je ale velmi individuální a podléhá internetovému připojení, které pochopitelně může ovlivnit zážitek ze hry v dobrém i špatném.

Druhým titulem pak bude Hitman 3. Také chystaná novinka od IO Interactive se dočkala krátkého traileru a několika prostřihů na již představené lokace. Vzhledem k tomu, že na vydání teprve čekáme, nelze momentálně posloužit žádnými konkrétními detaily o obsahu či rozdílech v porovnání s jinými verzemi. Očekáváme však, že půjde rovněž o plnohodnotný titul, který navíc v rámci série oslaví na Nintendu Switch svůj debut. Datum vydání není k dispozici, hra však vychází na konci příštího ledna a nevidíme důvod, proč by neměla být verze pro Switch dostupná ve stejném termínu.

Poslední zajímavostí, která se týká cloudového hraní na Switchi, jsou náznaky možného uvedení remasteru Resident Evilu 3. Fanoušci na diskuzním portálu Resetera byli schopní získat z dat spouštěcí aplikace pro streamované hraní obrázek s logem Resident Evil 3: Cloud Version, který následně redakce Kotaku označila za věrohodný. Dochází tak k nepřímému potvrzení informací od analytika Daniela Ahmada, který už v březnu na možnost vydání cloudové verze zmiňované hry na Switchi, což se ve světle aktuálních informací zdá být reálné.

Zdroj: Capcom

 

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru