Na začátku dubna unikly z Microsoft Storu informace o letošním ročníku F1 od vývojářů z Codemasters. Ačkoliv jsme je nemohli považovat za oficiální, soupis vlastností a novinek se nám zdál velmi věrohodný a neměli jsme tudíž důvody nevěřit, že se zprávy včetně naznačeného data vydání vyplní. Nejsme proto překvapení, když o necelé dva týdny později všechno dříve vyřčené Codemasters potvrzují a nyní už oficiálně oznamují F1 2021 s datem vydání 16. července. Největší novinkou bude příběhový režim navazující na pokus z roku 2019, který se snažil v prostředí F2 rozvířit rivalitu mezi hráčem a fiktivním závodníkem Devonem Butlerem.
Pod tiskovou zprávou je pochopitelně podepsaná společnost Electronic Arts coby nový majitel Codemasters, pro aktuální ročník F1 to ale s největší pravděpodobností nebude určující. Akvizice byla dokončena teprve nedávno, zatímco na hře už Codies pracovali, opravdu velké změny tak očekáváme až v nadcházejících letech a je navíc otázkou, jak rozsáhlé mohou být. Příběhový mód – Braking Point – tak nemusí být výsledkem tlaku EA na režim, který byl populární například u série FIFA a teprve zjistíme, nakolik propracovaný a dlouhý vlastně bude. „V Braking Point – našem novém příběhovém módu, se hráči vydají na úžasnou jízdu, během které si vyslouží ostruhy ve Formuli 2, aby mohli zazářit ve Formuli 1,“ uvádí tisková zpráva. Nad rámec závodění v obou zmiňovaných kategoriích pak čeká hráče i trocha života mimo trať či paddock, kde budou vířit emoce a touha soupeřit s těmi nejlepšími.
Chybět nebude ani split-screen, klasická desetiletá kariéra, nejrůznější nastavení obtížnosti pro hardcore hráče i úplné nováčky a pochopitelně i e-sportová sekce.
Co se týče dalších částí F1 2021, jak už bylo řečeno dříve, kariéra nabídne možnost sehrát ji online ve dvou hráčích, a to buďto v rámci jedné stáje, nebo proti sobě. Každý z hráčů bude mít kontrolu nad nastavením hry, včetně pomocníků, aby se mohli zapojit i hráči s rozdílnými zkušenostmi a schopnostmi. Tisková zpráva také vysvětluje dosud nejasný prvek „Real-Season Start“, pod kterým jsme viděli začátek sezóny nikoliv prvním závodem, ale úvodním testováním. Ve skutečnosti jde ale o možnost vstoupit do kariéry v jakémkoliv jejím bodě s tím, že do ní budou započítány všechny výsledky ze skutečného probíhajícího ročníku F1.
Dále se můžete těšit na návrat režimu My Team, který vám umožní přidat na startovní pole vlastní, jedenáctou stáj. Chybět nebude ani split-screen, klasická desetiletá kariéra, nejrůznější nastavení obtížnosti pro hardcore hráče i úplné nováčky a pochopitelně i e-sportová sekce s pozvánkami do turnajů, případně možností sledovat oficiální závody e-sportové ligy. Co se týče obsahu, který bude dostupný až po vydání, vývojáři opět slibují aktualizaci pro F2 ve smyslu jezdců, týmů a statistik z aktuální sezóny a hlavně bezplatné přídavky v podobě tratí, které byly zařazeny loni kvůli výpadku některých velkých cen vinou pandemie koronaviru. Postupně tak do hry dorazí Imola i Portimão a zazávodíme si i na novém okruhu v Džiddě.
Hra bude tradičně dostupná ve dvou edicích – standardní a deluxe – s tím, že za předobjednávku první z nich obdržíte speciální obsahový balíček pro Braking Point a 5000 PitCoinů a za deluxe edici obdržíte ikonické piloty F1 (zatím bez specifikace), 18 000 PitCoinů a možnost zahrát si o tři dny dříve. F1 2021 bude dostupná na PC (Steam), PlayStationu 4, Xboxu One a počítá se s bezplatným updatem pro konzole nové generace.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.