Jednou z věcí, na kterou jsem si v recenzi Cities: Skylines II stěžoval, byl místy až křiklavý nedostatek objektů, které lze na mapu umístit. Ačkoliv jsem kritizoval zejména nemožnost designovat si vlastní parky či jiná místa mimo hlavní zóny budov, určitě by nebylo od věcí mít k ruce i víc témat. Těmi vývojáři označují právě typy budov v jednotlivých zónách – aktuálně severoamerické a evropské – a do budoucna snad i objekty v dalších záložkách stavebního menu. O tom, jak s tématy naloží, se však už budeme moci naplno přesvědčit, protože došlo na oznámení osmi balíčků, které budou navíc v rámci Paradox Mods distribuovány zcela zdarma.
Místo, kde by se osmička témat mělo projevit nejvíc, je právě přepínač stylu při určování jednotlivých zón. Ke zmíněnému severoamerickému a evropském stylu má nově přibýt japonský, čínský, francouzský, britský, německý a východoevropský balíček s tím, že severoamerický bude rozdělen na styl východního a západního pobřeží.
Vývojáři v krátkém teaseru slibují přes 2500 nových objektů, což zní jako příslib tematických budov pro jednotlivé služby a možná i parky a dekorace obecně. S ohledem na možnosti Cities: Skylines II to pak nabízí nejen stavbu adekvátně vypadajících měst, ale přirozeně i rozrůstání měst o nejrůznější čtvrti, jak je tomu v metropolích obvyklé.
Určitým příslibem je i fakt, že vývojáři z Colossal Order pracují na balíčcích s členy komunity a známými autory modifikací, jako jsou Titan, bsquiklehousen, Darf, RichardShi, MacWelshman, Badi_Dea, Feindbold nebo Gurny. Čili spojnice – dělám to z lásky, zřejmě to bude kvalitní – by tady mohla zapůsobit a výsledkem snad bude něco, co města plnohodnotně obohatí. Bohužel, zatím pro nová témata neurčil Paradox datum vydání, k dispozici by však měla být již brzy.
Závěrem zprávy o rozšíření přinášíme ještě upozornění, že již před několika dny vydali vývojáři z Colossal Order první větší patch, který by měl řešit optimalizaci hry. Vývojáři se zaměřili například na úroveň detailů, která je nyní oddělená od vybraného rozlišení, došlo k úpravám efektu hloubky ostrosti, nasvícení celé hry nebo optimalizaci nejrůznějších záseků a trhání. Vývojáři rovněž opravili několik bugů a samozřejmě hodlají ve vylepšování hry pokračovat. Patch je momentálně dostupný jen na Steamu, ale měl by se urychleně týkat i verze hrané přes Microsoft Store.