branding
The Last Oricru, GoldKnights, Český LostHero se přejmenoval na The Last Oricru

Český LostHero se přejmenoval na The Last Oricru

Hra našla vydavatele a má ještě větší ambice. Vymyká se především split-screen kooperací

Zdroj: GoldKnights
10. 6. 2021
Název: The Last Oricru Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 13. 10. 2022

Česká hra LostHero od studia GoldKnights se mění na The Last Oricru a našla vydavatele. Tím je společnost Koch Media, respektive její nový label Prime Matter. Akční RPG kombinuje unikátní středověký svět se sci-fi prvky. Zdejší nejobávanější nepřátelé nebojují meči a sekyrami, nýbrž slovy. V tomto krutém světe se ostatní pokusí získat hráčovu důvěru a využít ji pro vlastní zájmy. Bude prý na nás rozhodnout, co je morálně přijatelné, a zjistit, kdo je přítel a kdo nepřítel.

The Last Oricru má vyjít v roce 2022 na PC, PS5 a Xboxu Series v digitální i krabicové verzi. Koch bude mít na starost vydání a distribuci na trzích po celém světě. Autoři si nové spojenectví přirozeně pochvalují. A stejně tak na druhé straně samozřejmě i Koch. The Last Oricru má být dokonalý příklad hry, která míchá kouzlo nezávislého titulu a vášeň zkušených vývojářů.

The Last Oricru kromě singlu nabízí i kooperaci na rozdělené obrazovce.

Akční RPG dosud známé jako LostHero klade velký důraz na dynamické vyprávění, které pohánějí hráčovy volby. Vzbudíme se ve zvláštním světě Wardenia, který se nachází uprostřed občanské války o nadvládu nad planetou. Těšit se máme na náročné souboje i konspiraci vrhající stín na tuto kdysi mírumilovnou zemi.

Budeme kráčet svou vlastní cestou, vytvářet si vztahy s různými frakcemi a ovlivníme výsledek války. Tady má na našich volbách skutečně záležet. The Last Oricru navíc kromě singlu nabízí i kooperaci na rozdělené obrazovce. Hru pohání technologie Unreal Engine 4 od Epicu. Studio GoldKnights založil v roce 2016 Pavel J. Strnad a dnes ho tvoří skoro 40 lidí.

Zajímalo nás samozřejmě, proč se hra přejmenovala a jak autoři našli nového partnera, a proto jsme vývojáře kontaktovali. “Jak jsme na hře postupně pracovali a vylepšovali ji, začalo být jasné, že vydávat si ji sami by nefungovalo. Tak jsem postupně hledal partnera,” prozradil nám Pavel Strnad s tím, že měli několik nabídek, ale Koch jej přitahoval nejvíc. “Protože mi přišlo, že jsou evropští, tak nám budou líp rozumět a zároveň mají velké portfolio RPG her,” doplnil.

Nakonec se námluvy povedly a Pavel je s výsledkem velmi spokojený. Spolupráce umožnila rozšířit studio a díky tomu i zkvalitnit samotnou hru. Vydavatele zase titul zaujal díky split-screen multiplayeru, což je na konzolích obrovská výzva. A proč tedy hra změnila jméno? Pavel Strnad nám prozradil, že název LostHero byl problém kvůli stejnojmenné knize. Tak autoři přišli s jiným jménem, které se jim nakonec zalíbilo i víc.

Pokud jde o kooperaci, mnoho situací v tomto režimu půjde vyřešit jinak než v singlu.

Pavel hýří optimismem, pokud jde o další směřování hry a už pomýšlí na další díly. Jinak autoři zůstávají svými pány. Pokud jde o to, že se trochu vyvinula i samotná hra, to je dáno i vývojem uvnitř týmu. Některé věci vývojáři zavrhli, jiné přidali. Nyní se soustředí především na příběh a jeho variabilitu.

V The Last Oricru nás čekají stovky soubojů i bossové. Boj má být výzvou, užijeme si zápasy na blízko, na dálku i magii. A máme se připravit na to, že budeme často umírat. Pokud jde o kooperaci, mnoho situací v tomto režimu půjde vyřešit jinak než v singlu. Můžeme tak hledat nové kreativní způsoby, jak uspět.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru