Od 18. června je na Steamu dostupná akce Crime Boss: Rockay City, za kterou stojí vývojáři z brněnského studia InGame. Po roční exkluzivitě, v rámci které byla PC verze dostupná jen na Epic Games Storu, tak na platformu od Valve přišla odladěná, značně vylepšená a obsahem naplněná verze, ze které mají hráči očividnou radost. Vydání na Steamu vnímají jako druhou šanci, kterou vývojáři skvěle využili, vše ještě podtrhli výraznou slevou, a to se odrazilo na skvělém hodnocení i vřelém přijetí. Crime Boss: Rockay City má necelé 2 tisíce recenzí, z nichž 76 procent je pozitivních, a hráči zmiňují i přesvědčení, že česká hra nakonec dokázala vyhrát souboj s Payday 3, což ji v hodnoceních rovněž pomáhá.
Sami vývojáři na to už na konci minulého týdne reagovali krátkým videem, ve kterém vypichují některé pochvalné komentáře, za které obratem děkují. „Vaše zpětná vazba a podpora nás ohromuje,“ uvedli zástupci InGame Studios v příspěvku na Steamu a potvrdili, že tohle je jen začátek. Máme se prý těšit na další vylepšení a obsahové přídavky, které se – doufejme – povezou na stejné vlně optimismu jako doposud.
Další metrikou, která aktuální úspěch a dobrou náladu podtrhuje, jsou počty souběžně hrajících hráčů. Ačkoliv Crime Boss nedostihl Payday 2, kam se přesunuli zklamaní hráči třetího dílu, stále má na kontě více než 5 tisíc souběžně připojených hráčů denně, což je další známka povedeného comebacku. A stranou samozřejmě nemůže zůstat probíhající sleva a nabídka všech dosud vydaných DLC zdarma. Pokud vás zajímá víc o aktuálním stavu hry, případně se chcete dozvědět o dění ve studiu, doporučujeme vám zpětně zhlédnout stream nejnovější verze Crime Boss: Rockay City přímo s jeho autorem Jarkem Kolářem, případně se můžete těšit na jeden z nadcházejících vidcastů, v němž pro vás budeme mít i rozhovor.
Není tomu tak. Spíš je to znak mylného úsudku.
Hra měla už od začátku při 200 hodnoceních 95 procent. Dost lidí se nahrnulo z playtestu a fanoušci. Po jednom týdnu jde hodnocení plynule dolů. Teď po týdnu je to 75 procent. Což při situaci, že většina kupujících vědí, co už od toho mohou čekat a při dost snížené ceně s maximálním obsahem neznamené dobrou kvalitu.
Podobné to bylo i Playstationu. Hra měla lehce nadprůměrné hodnocení v začátcích, ale hodnocení šlo plynule dolů. V momentě kdy lidé měli už neco nahraného, nebo to dostali do rukou i lidé, kteří nevěděli co čekat a stalo se to součástí PSPlus, je to jedna z nejhůř hodnocených her na PS5.
Počet soubežně hrajících hráčů jim klesá a pět tisíc není mnoho, zvlášť po jednom týdnu a u titulu, který na tom staví.Peak mají už za sebou a novým contentem to zřejmě živit nebudou
Také se jim objevuje v recenzích dost optimistických uživatelů, kteří tomu dají plus, ale zmiňují, že tu hru vývojáři budou ještě měnit, protože to teď vyšlo, na což už měli času dost, jen to nekteří nesledovali.
Tím jim to nechci hanit. Spíš mi přijde, že mají dlouhodbě velký ego a moc nepřemýšlejí.
Nesouhlasím. Hru hraju průběžně od uvedení až doteď. Teď je z toho jiná hra. Těch patchů bylo nespočet. Hra zezačátku nebyla dobře odladěna.
Hra je teď o level vejš.
Je dobře, že až teď vyšla na steamu. Je to pro autory příležitost napravit její pověst.
Souhlasím. Je to další důkaz toho, jak jsou recenze na Steamu ve stylu palec nahoru, palec dolů, s převládající argumentací od recenzentů, že: „…je to lepší než XY…“ zavádějící a pro normálního spotřebitele nepoužitelné. Docela žasnu, že zrovna Vortex který si zakládá na serióznosti tenhle „žebříček“ dost často používá, jako měřítko kvality…
Vzhledem k počtu uživatelů oné platformy zmíněné v textu, se dá předpokládat, že si své kupce hra najde. Obecně jsou tam hodnocení z tohoto důvodu lepší. Stále je nutné to brát spíš s nadhledem stejně jako metacritic nebo opencritic.
Že není třeba v recenzi odkaz na Steam stránku ještě chápu, ale když už tu vyloženě píšete novinku o Steamu, tak bych ocenil rovnou odkaz třeba právě na profil hry na Steamu.
Dávali jsme je svědomitě několik let i s ohledem na důsledné zdrojování všech našich zpráv. Pak nás Seznam začal vydírat, jinak to ani nejde nazvat, že články s odkazy na Steam nebude poutat na svém webu, což je pro nás velmi důležité. Takže jsme po několika marných snahách vysvětlit, že to není reklamní text, jak zástupce Seznamu tvrdil, ale zpravodajství, museli ustoupit. Přesto jsme přibližně před dvěma týdny byli z poutání na Seznamu dočasně vyloučení stejně kvůli jiným údajným komerčním odkazům. Což byly jen další nepochopené odkazy na oficiální weby atd. Zcela nepodložená obvinění. Momentálně jsme ve fázi, kdy zvažujeme, zda se dál nechávat takhle šikanovat nějakým byrokratem, který má moc, ale nemá ani ponětí, co tu děláme. Anebo se prostě na Seznam vykašleme a odkazy se zase objeví. Nicméně to nás poškodí z hlediska čtenosti. A to potenciálně dost závažně.
To je dost příšerné, co musí herní weby řešit 🙁 Seznam v mých očích poslední dobou hodně klesá…
Napadá mě, jestli by se to nedalo pořešit nějakým javascriptem, kdy se po najetí myší/ťuknutí prstem na jméno hry objeví bublina, kde by byly odkazy (na profil hry, na Steam, atd). Když by to nebylo zapečené v textu stránky, tak by to automatizované zpracování od Seznamu nemělo vidět. Ale byla by to práce navíc.
On to tam asi i někdo kontroluje ručně. Bůhví podle jakého klíče nebo pokroucených pravidel a divokých výkladů. A jak důsledně, to si člověk dokáže představit, když prokliká ostatní poutané články. Takže paradoxně zatímco naše odkazy na novinku na Steamu nebo Kickstarteru byly označované za nějaký ilegální pokus propašovat na Seznam komerční sdělení, jindy Seznam radostně poutá PR články, reklamní spolupráce nebo advertoriály, aniž by si toho někdo všiml a zabýval se tím.
Tak to je od Seznamu dobra demence. Taky jsem si parkrat zoufal, ze nemuzu najit proklik na Steam a ted uz to chapu. Diky za vysvetleni. Snad najdete nejake reseni, jak se na cely Seznam vykaslat.
Odkaz v článku vnímám jako zpříjemnění pro čtenáře, to že vám seznam může výrazně pomoci rozumím, proto doufám že by se našlo nějaké ideální řešení pro obě strany. Každopádně já vás budu číst pravidelně i bez zviditelnění na seznamu. Díky za objasnění.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Hra měla už od začátku při 200 hodnoceních 95 procent. Dost lidí se nahrnulo z playtestu a fanoušci. Po jednom týdnu jde hodnocení plynule dolů. Teď po týdnu je to 75 procent. Což při situaci, že většina kupujících vědí, co už od toho mohou čekat a při dost snížené ceně s maximálním obsahem neznamené dobrou kvalitu.
Podobné to bylo i Playstationu. Hra měla lehce nadprůměrné hodnocení v začátcích, ale hodnocení šlo plynule dolů. V momentě kdy lidé měli už neco nahraného, nebo to dostali do rukou i lidé, kteří nevěděli co čekat a stalo se to součástí PSPlus, je to jedna z nejhůř hodnocených her na PS5.
Počet soubežně hrajících hráčů jim klesá a pět tisíc není mnoho, zvlášť po jednom týdnu a u titulu, který na tom staví.Peak mají už za sebou a novým contentem to zřejmě živit nebudou
Také se jim objevuje v recenzích dost optimistických uživatelů, kteří tomu dají plus, ale zmiňují, že tu hru vývojáři budou ještě měnit, protože to teď vyšlo, na což už měli času dost, jen to nekteří nesledovali.
Tím jim to nechci hanit. Spíš mi přijde, že mají dlouhodbě velký ego a moc nepřemýšlejí.
Hra je teď o level vejš.
Je dobře, že až teď vyšla na steamu. Je to pro autory příležitost napravit její pověst.
Napadá mě, jestli by se to nedalo pořešit nějakým javascriptem, kdy se po najetí myší/ťuknutí prstem na jméno hry objeví bublina, kde by byly odkazy (na profil hry, na Steam, atd). Když by to nebylo zapečené v textu stránky, tak by to automatizované zpracování od Seznamu nemělo vidět. Ale byla by to práce navíc.