V roce 1993 vyšla beat ‚em up od Capcomu nazvaná Mighty Final Fight pro NES, která je sama o sobě spin-offem Final Fight z roku 1989. Možná vás to překvapí, ale v Česku a na Slovensku vzniká její komunitní remake a současně pokračování pod názvem Mighty Final Fight Forever. Na projektu pracují Daniel Kučera alias Bouncer, který současně pomáhá stříhat novinky a vidcasty na Vortexu, a Robert Levay alias RayN.
Sami nebo v kooperaci s kamarádem se můžete pokusit probojovat sedmi úrovněmi, kde na vás čekají různí řadoví nepřátelé, ale i bossové. Jak je pro tento žánr typické, budete moci čas od času použít i nějakou zbraň. Do rukou se hrdinům dostane trubka, baseballová pálka nebo nůž. Každá postava má navíc svou oblíbenou zbraň, se kterou dokáže dělat vylepšené speciální útoky.
Hráči budou mít na výběr celkem 8 postav, z nichž 5 musí nejprve odemknout. Zdejších sedm úrovní obsahuje 57 různých lokací, ale nikdy neprochází všemi. Závisí na tom, jakou cestou se rozhodne jít. Mighty Final Fight Forever by měl díky třem stupňům obtížnosti oslovit veterány i nováčky a sváteční hráče.
Pokud jde o to, odkud autoři čerpají, sami říkají, že jde o mix všech původních her ze série Final Fight, ale lákají i na úplně nové úrovně. Titul nabídne také bonusy, jako jsou alternativní barevné palety pro každou postavu. Vedle příběhového režimu Mighty Final Fight Forever nabídne rovněž další režimy jako Survival, Retro Mode, VS Battle a Boss Rush. Pokud jde o multiplayer, těšit se můžete na lokální kooperaci pro dva.
Autoři zdůrazňují, že jde o bezplatný komunitní projekt, který vzniká ve volném čase a nemá komerční ambice. Daniel Kučera má na starost vývoj, grafiku, propagaci a testování. Robert Levay se ujal hudby a zvuků. Spojili se v roce 2018 během dokončování hry Head Hunters. Společně pracují také na dalších titulech, které už by neměly vycházet z žádné existující značky.
Fanoušci mohou projekt a autory podpořit prostřednictvím Patreonu. Zájemci se tu mohou o vývoji dozvědět víc a nahlédnout do zákulisí. A autoři také mají pro podporovatele nějaké odměny. Projekt vzniká už několik let, pohání jej engine OpenBOR a míří na Windows. Vyjít by měl v prvním čtvrtletí příštího roku. A pokud byste se nemohli vydání dočkat, čekání si můžete zkrátit díky demoverzi.
Další podrobnosti o Mighty Final Fight Forever najdete na oficiálním webu nebo na Patreonu.