Pokud se nechcete pouštět do ničeho velkého, ale naopak máte chuť na menší procházku, při níž se můžete nechat pohltit zimní atmosférou, ovšem v pohodlí a teple domova, mohlo by vás zaujmout enviromentální demo Outskirts od Jana Fidlera. Ten je už zkušeným vývojářem, jenž působí ve studiu Hangar 13 jako senior environment artist, ale tentokrát se pochlubil se svým nejnovějším projektem, v němž se rozhodl prozkoumat možnosti Godot Enginu. V Outskirts se přeneseme do 18. století a na okraj fiktivního holandského města, který působí mrazivým, ale zároveň i poměrně kouzelným dojmem. Ostatně se můžete přesvědčit sami, a to nejen prostřednictvím videa.
„Godot Engine byl dlouho podceňovaný, co se týče jeho 3D možností, proto jsem si vzal za úkol změnit toto přesvědčení coby zábavnou výzvu a příležitost prozkoumat tento relativně nový herní engine. Abych toho dosáhl, nesmělo být výsledné prostředí omezeno jen na jeden úhel kamery, ale plnohodnotným hratelným prostředím s moderní grafikou a patřičným výstupem, který by mohli lidé libovolně prozkoumávat,“ napsal ke svému nově dokončenému projektu Fidler na svém profilu na LinkedIn, kde se s ním rovněž pochlubil. Sám navíc pořídil vlastní průchod prostředím, demo umístil na itch.io, kde je možné jej zdarma stáhnout, a screenshoty publikoval i na svém profilu na ArtStation. Zde například dodává, že jeho práce inspirovali holandští malíři Willem Koekkoek a Jacob van Strij, přičemž oba se věnovali mimo jiných právě i podobným i městským výjevům a krajinám.
Pokud si chcete demo projít sami a přesvědčit se o možnostech Godotu, naleznete jej zde.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.