array(46) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1742402068:3" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(91) "Hra má přepracované rozhraní, přivítala novou bojovou oblast a přechází na Unity 6" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(6) "150296" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_pageview_20250319"]=> array(1) { [0]=> string(3) "250" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "226988" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"ff07a374-21a8-4f3b-b8e0-b747ec038d00","external_id":"891679fd-6efa-8245-e4cf-cd852b20f238","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_pageview_20250320"]=> array(1) { [0]=> string(3) "465" } }
Silica, Bohemia Interactive, Česká akce Silica se dočkala dalšího updatu

Česká akce Silica se dočkala dalšího updatu

Hra má přepracované rozhraní, přivítala novou bojovou oblast a přechází na Unity 6

Zdroj: Martin Melichárek
19. 3. 2025
Název: Silica Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: ,
Silica

Vývojář Martin Melichárek se po třech měsících přihlásil s dalším větším updatem pro jeho akci Silica. Žánrový mix strategie a střílečky jsme na Vortexu rozebírali už několikrát a vracíme se k němu s novinkami o řadě vylepšení a přídavků, díky kterým by mělo být hraní zase o něco příjemnější a v zážitku hlubší. Hlavním bodem updatu na verzi 0.8.138 je přepracované uživatelské rozhraní ve strategické i FPS části, přidání nové mapy Black Isle nebo přechod na nejnovější verzi enginu Unity.

Co se týče inovovaného rozhraní, má být podle autora přehlednější a po grafické stránce o něco více lákavé než to předchozí. Je fakt, že nové záběry ve videu výše odhalují začištěnější podobu UI, která navíc odpovídá některým ze zavedených standardů stran rozdělen základních prvků, takže by cílové body měly být beze zbytku naplněny. Není pak samozřejmě vyloučeno, že na tomto poli dojde k dalším úpravám, ostatně i proto se hra nachází v předběžném přístupu a Martin Melichárek nadále sbírá zpětnou vazbu.

Dalším zářivým bodem nového updatu je zmiňovaná mapa Black Isle, která svým rudým zbarvením působí opravdu zlověstně. Hráči se zde mají dočkat intenzivních soubojů, ale také uplatní nové strategické možnosti, které přichází i s novým updatem. Řeč je například o možnosti zoomovat při zaměřování zbraní připevněných na vojenské stroje. To dosud nešlo, a jak Martin podotýká, otevírají se tím cesty k taktickému kempování při ostřelování emzáků klidně i přes celou šířku mapy. A pak je tu již vzpomínaný přechod na Unity 6, které by se mělo projevit zejména na plynulosti hry.

Z dalších věcí můžeme zmínit první verzi systému pro ukládání, resp. načítání pozic, dále opravu budov, jejich rychlejší výstavbu a přepracování systému spawnování. Hra ale samozřejmě prošla řadou dalších obecných vylepšení včetně úprav již dostupných map ve smyslu lokace zdrojů nebo startovních bodů. Silica je k tomu všemu aktuálně ve slevě, takže pokud jste si zatím o tomhle ambiciózním mixu žánrů dosud jenom četli, na Steamu titul seženete za necelých 16 eur.

# akční # budoucnost # česká # fps # real-time # sci-fi # strategie # vesmír

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru