FiolaSoft Studio oznámilo, že chystaná česká hra Matcho nevyjde 17. dubna, jak její autoři původně plánovali. Dočkáme se jí později. Nový termín se ale rozhodl tým neoznamovat, dokud si jím nebude stoprocentně jistý. Hra se podle vývojářů posouvá stále kupředu, ale ještě není ve stavu, který odpovídá jejich vizi. Cílem je nicméně nadále vydat titul v letošním roce, ujistil Filip Kraucher, který studio vede. Slibuje současně přinášet další pravidelné informace o vývoji až do vydání plné verze.
„Věci, které se na začátku zdály jednoduché, si nakonec vyžádaly víc času, přemýšlení i úsilí.“
Nejde o první odklad, Filip uvedl, že původně autoři plánovali vydání už na 13. března. A co přesně na projektu jeho autoři v tuto chvíli dělají? „Aktuálně ladíme herní tempo a technické detaily, které zásadně ovlivňují celkový dojem ze hry. Moc dobře víte, že obzvlášť v dnešním saturovaném trhu videoher můžeme zanechat dobrý dojem pouze jednou,“ vysvětlil Filip Kraucher.
„Věci, které se na začátku zdály jednoduché, si nakonec vyžádaly víc času, přemýšlení i úsilí. Je to náročná fáze, ale zároveň máme obrovské štěstí, že takový krok ještě můžeme udělat. Jsme menší tým a některé naše cíle jsou časově náročnější, než jsme očekávali,“ nechává Filip hráče víc nahlédnout do zákulisí vývoje. Aktuální informace mohou fanoušci očekávat na Discordu nebo Startovači.
Více podrobností o samotné hře najdete v našem archivu.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.