Ačkoliv se vývojáři z CD Projektu RED nechtěli před vydáním Cyberpunku 2077 příliš bavit o obsahu, který do hry chystají teprve výhledově, došlo na několikeré potvrzení multiplayerové části a v náznacích také budoucích DLC. Před rokem o nich mluvil například ředitel krakovské pobočky John Mamais, který v rozhovoru pro Gamespot naznačil, že by mohl být model plánovaných rozšíření shodný se Zaklínačem 3, do žádných hlubších detailů se ale loni v říjnu pouštět nechtěl. S vydáním hry se pak fanoušci dočkali tajného vzkazu, umístněného přímo do oficiálního traileru, v němž vývojáři trochu konkrétněji naznačili, že jako první přijdou ke slovu menší bezplatná DLC, která by se před většími příběhovými celky mohla začít objevovat už začátkem příštího roku. A jak řekli, tak očividně splnili, vzhledem k nově spuštěné části oficiálního webu hry, která na DLC přímo láká.
„Bezplatná DLC dorazí do Night City začátkem roku 2021. Čekejte na další informace,“ vzkazují vývojáři ze stránek Cyberpunku 2077, na kterých se vedle obligátního žlutého vzkazu nachází také sestřih zmiňovaného launch traileru. Žádné bližší informace zatím CD Projekt RED neposkytl, dá se však očekávat, že první přídavky budou opravdu jen drobnosti, stejně jako v případě zmiňovaného Zaklínače 3. Jen pro porovnání, předchozí hra CD Projektu RED obdržela jako první set brnění a také možnost měnit účes, resp. styl vousů hlavního hrdiny, což je mimochodem něco, co hráčům v Cyberpunku 2077 citelně chybí. Vůbec bychom se tedy nedivili, kdyby se vývojáři nechali sami sebou výrazně inspirovat, Cyberpunk 2077 nicméně nabízí mnoho prostoru k realizaci podobných nápadů, které by měly překlenout dobu do vydání očekávaných příběhových expanzí.
Do právní bitvy se kvůli zkreslování údajů a následné finanční škodě se pouští i další investoři, tentokrát v zastoupení společnosti Schall Law Firm.
Dění kolem Cyberpunku se však s konkrétními informacemi o obsahových rozšíření nezvratně rozděluje na dva velmi silné proudy – tedy hru samotnou a nepříjemnou kauzu kolem jejího technického stavu i protichůdných vyjádření vývojářů. Na to konto už tým advokáta Mikołaje Orzechowského připravuje v Polsku hromadnou žalobu, zatímco ve Spojených státech už investor Andrew Trampe žalobu podal. V USA však není jediný, když se do právní bitvy kvůli zkreslování údajů a následné finanční škodě se pouští i další investoři, tentokrát v zastoupení společnosti Schall Law Firm. Stejně jako Orzechowski, také Schall Law připravují hromadnou žalobu a vyzývají investory, kteří tratili na pádu ceny akcií CD Projektu více než 100 000 dolarů, aby se k žalobě přidali. Součástí i třetí žaloby jsou v podstatě identické argumenty, kritizující zavádějící vyjádření vývojářů a paradoxně i přiznání, že problematickému chodu Cyberpunku 2077 nevěnovali dostatek pozornosti.
Cyberpunk 2077 se už v průběhu Vánoc posunula na všech platformách do verze 1.06. Zatím poslední patch opravil chybu spojenou s velikostí uložené pozice, kterou po překročení 8 MB nebylo možné použít. Vývojáři zprvu radili, nemít v inventáři zbytečně mnoho předmětů, nyní je ale bug odstraněn a neměl by hráče dále obtěžovat. Na konzolích rovněž došlo k dalším drobným opravám a vylepšení stability, na velký update, který technické podání hry výrazněji vylepší, však dorazí až v průběhu ledna.
CD Projekt se pak k žalobám krátce vyjádřila ve zprávě investorům, kterou společnost zveřejnila už 25. prosince a její zástupci v ní uvádí v ní, že si jsou postupu některých investorů vědomi. „Podnikneme razantní kroky k vlastní obraně proti podobným nárokům,“ říká CD Projekt a naráží také na to, že dosavadní stížnosti nespecifikují výši způsobených škod.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Nakolko hranie samotnej hry ci uz z takych alebo onakych dovodov niekomu nemusi vyhovovat, cyber svet ako taky zaujimavy je. Zda sa, ze v CDPR tomu venovali dost casu. Svedci o tom dejova linia, ktoru hraci chvalia, ale hlavne aj mnozstvo materialov, ktore zosumarizovali do knihy/pdf The World of Cyberpunk 2077.
Neviem, ci ste to citali, ale je tam spomenute dost z historie Night City, vyvoja spolocnosti, technologii, …. Hru som nehral, ale mam pocit, ze dejova linia nezachytava a nevysvetluje vsetko a tak je kniha ako bonusovy material na dovysvetlenie.
Discovery tour verzia hry je vysadou Ubisoftu, ale u CP2077 by som to uvital….asi viac ako dejove misie, na tie som uz asi stary 🙂
Skusal som to aj na PC a schvalne som ju nainstaloval na mechanicky disk a za nomada som sa nedostal na zaciatku ani cez hranicnu kontrolu.Proste tam neboli ziadne NPC a nic sa s tym nedalo robit.
Potom som to nainstaloval na SSD a bolo vsetko ok.
Rozhodnutie vyvojarov/manazerov ju vydat na konzoly s mechanickym diskom bola fatalna chyba.
Toto nieje a tom, ze sa zmensi rozlisenie a vsetko bude OK.
Mechanicky disk proste nema sancu.
Ano aj na PS4 boli prekrasne openworld hry napr Ghost of Tsuthima, RDR 2 atd. No ani jedna nema v dany moment tolko objektov na obrazovke a tym padom ich disk vie priebezne docitavat. Cyberpunk je v tomto ina liga.
Jedina sanca v pripade konzolistou je pockat na PS5 a slubovany upgrade. Tam uz disk s tym nebude mat ziadny problem a teoreticky by to mohlo ist este lepsie ako teraz na PC.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_graphics_processing_units#Console_GPUs
Koho by nahodou zaujimal trochu hardcorovejsi rozbor cyberpunku 😉 z pohladu co vykresluje grafika http://c0de517e.blogspot.com/2020/12/hallucinations-re-rendering-of.html
– autor(tusim nejaky game developer) to tam vidi tiez hlavne na problem streamovania dat z disku + pamatovu priepustnost na PS4
Funny, na steam fore uz citam, ze nech zabudnu v CDPR na vydanie nejakeho DLC skor ako vydaju seriu patchov 😀
Doufam, ze brzy opravi jizdu NPC na krizovatce na cervenou a korektni fungovani semaforu, abych si to mohl take koupit.
Zatial je CP v stave, aky by dosiahlo snad aj vacsie indie studio, takze dufam, ze v blizkej dobe DLC a patche zlepsia pozitok z mesta…v opacnom pripade je nelogicke, aby CDPR travilo tolko casu s tvorbou detailneho mesta, fantastickym generatorom postavy(ktoru bez modu vidno len v zrkadle), paradnymi animaciami postav, …
ano, to jsou jen drobnosti, co nezkazi zazitek z hrani 😀 😀 😀
https://www.youtube.com/watch?v=h6QffA4KQ-E
Mafia 1 a Mafia 2 (puvodni verze, ne ta sracka co vysla letos).
V Mafii 1 kdyz jsem projel na cervenou a pobliz byl policajt, tak jsem hned dostal pokutu – to mesto proste bylo uveritelne. A nebyl to simulator jizdy ve meste.
Zatim co Mafie 2 – tam jsem mohl jezdit klidne trojnasobkem povolene rychlosti, cervena, necervena a nikomu to nevadi 🙁
Navýšit max. Reputace, Levelu a stížit jej. V DLC doplnit aspoň trochu příběhovou linku, která je.. no, „rychlá, a věřím tomu, že pro mnohé i neuspokojivá.“ A v neposlední řadě funkce výroby…. skutečně musí hráč vyrábět díly apod. co klik to jeden kus ?? To pro případ potřeby 100ks budu 100x klikat ?
Co se týče chyb… od posledního patche (Pc) mi občas padají auta z nebe, najíždí na neviditelné bariéry nebo chodci procházejí skrze sloupy.
O tom, že Cyberpunk otevřený svět značně zmenšují uzavřené noční podniky, které svoji reklamou i vizuálně navádějí hráče ke vstupu, nemluvě (stále zamčeno).
„Cyberpunk 2077 nabízí rozmatitý svět, ale momentálně je hratelný pouze ve své malosti.“