branding
array(47) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1737530109:2" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(100) "Po technické stránce na tom beta nebyla příliš dobře. Vývojáři slibují snížit HW nároky" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(6) "176166" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_pageview_20250121"]=> array(1) { [0]=> string(1) "4" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "220788" } ["_pageview_20250122"]=> array(1) { [0]=> string(3) "124" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"eed89cf9-c587-48bd-9c47-1dd4b7a876cf","external_id":"67967984-66b9-15f2-8506-3b5d077fd47c","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_wp_old_date"]=> array(1) { [0]=> string(10) "2025-01-21" } }
Monster Hunter Wilds, Capcom, Capcom se potýká s optimalizací Monster Huntera

Capcom se potýká s optimalizací Monster Huntera

Po technické stránce na tom beta nebyla příliš dobře. Vývojáři slibují snížit HW nároky

Zdroj: Capcom
22. 1. 2025
Název: Monster Hunter Wilds Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 28. 2. 2025

Do vydání velmi očekávaného pokračování série Monster Hunter zbývá už pouhý měsíc a vývojáři z Capcomu v těchto dnech dělají maximum pro to, aby hru zoptimalizovali. Vše vychází z dojmů, které Capcom načerpal od hráčů betaverze, která se sice fanouškům líbila po obsahové stránce, ale vykazovala značné rezervy v plynulosti a výkonu obecně. Hráči si stěžovali na výrazné kolísání frekvence snímků nebo nejrůznější glitche, které sice neovlivňovaly samotné hraní, ale rozhodně kazily atmosféru jinak skvěle vypadajícího titulu. Zástupci Capcomu se ale ozvali, že si jsou nedostatků vědomi a že dělají maximum pro to, aby na konci února nebyl zážitek ničím takovým rušen.

Informace se objevila na německých účtech série Monster Hunter a tamější PR oddělení vysvětluje, že jednou z priorit stran zmiňované optimalizace je režim výkonu na konzoli PlayStation 5. „Tým se zabývá problémy renderování, kterými trpěla otevřená beta, a bude průběžně pracovat na vylepšování finální verze,“ uvádí příspěvek Capcomu. Dál se pak vývojáři zmiňují na konto PC verze, která bude z úprav pro PS5 vycházet a rovněž by měla nabídnout stabilnější výkon. Vývojáři podle svých slov pak uvažují nad tím, že díky pokračujícímu vylepšování hry budou moci snížit doporučené hardwarové nároky na grafickou kartu, což je vždycky dobrá zpráva.

Aby ale hráči měli ještě před koupí hry jasnou představu, jak jim na jejich konkrétní sestavě poběží, rozhodli se autoři Monster Hunter Wilds pro přípravu bezplatného samostatného benchmarku. Díky němu bude moci každý otestovat různé grafické nastavení a výsledný obraz či framerate ve specificky vybraných momentech a nekupovat tak minimálně v prostoru počítačů zajíce v pytli. Víc informací plánuje Capcom zveřejnit později, jak budou probíhat další práce na hře, můžeme nicméně připomenout, že nároky chtějí vývojáři snižovat z dříve avizovaných požadavků zahrnujících karty RTX 2070 Super, RTX 4060 a RX 6700XT pro hraní v rozlišení 1080p a 60 fps.

Pozor ale, požadavky byly loni v září uvedeny z poznámkou, že zmíněného rozlišení a frekvence snímků dosáhne hra na těchto kartách jen za použití Frame Generation a středními detaily grafiky. Snad to tedy bude ve finále lepší.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru