Spekulace a přání fanoušků se naplnila. Společnost Capcom v noci na dnešek oficiálně oznámila Dragon’s Dogma II. Stalo se tak během streamu k 10. výročí značky. Hra už je ve vývoji a Hideaki Icuno, který vedl i vývoj prvního dílu, se omluvil fanouškům, že je autoři nechali čekat tak dlouho. Všichni v týmu prý na pokračování tvrdě pracují. K projektu se vrací i další autoři originálu.
Záplavy podrobností jsme se ale nedočkali. Autoři zveřejnili logo nové hry a v následujícím prohlášení ještě doplnili, že titul bude pohánět RE Engine. Tedy stejná technologie přímo od Capcomu, kterou využívají hry jako Street Fighter 6, Exoprimal, Pragmata, Devil May Cry 5 a hlavně titul ze série Resident Evil. Prvním byl RE7 z roku 2017.
Dragon’s Dogma II will begin the cycle anew.
Join director Hideaki Itsuno as he reflects on how the world of Gransys came to be and shares the announcement of the upcoming sequel, in development using RE Engine:
🐉 https://t.co/Q2HSN1fCji pic.twitter.com/JPp117xuOX— Dragon’s Dogma (@DragonsDogma) June 16, 2022
Původní hra vyšla v roce 2012 na PS3 a Xboxu 360. Rozšířená verze s podtitulem Dark Arisen pak o rok později. V roce 2016 dorazila hra na PC a o v roce 2017 na konzole PS4 a Xbox One. Hráči na Switchi se dočkali v roce 2019. Loni na podzim Netflix uvolnil sedmidílnou animovanou sérii inspirovanou hrou.
Zmínky o Dragon’s Dogma II se objevovaly opakovaně. Třeba loni na podzim v nechvalně proslulém uniklém seznamu her ze služby GeForce Now. Příslušná data se ale objevila už o rok dřív po únik dat přímo z Capcomu. Také samotný vydavatel hned několikrát naznačil, že oživí některou ze svých starších značek.
V tuto chvíli neznáme datum vydání druhého dílu ani zamýšlené platformy. Na další podrobnosti si zjevně budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.