branding
Call of Duty: Vanguard, Activision, Call of Duty nově přinese na české pulty Playman

Call of Duty nově přinese na české pulty Playman

Distribuci her od Activision Blizzard totiž v Evropě převzal Koch. Bude usilovat o lokalizace

Zdroj: Activision
11. 9. 2021
Název: Call of Duty: Vanguard Vývojář: , , Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 5. 11. 2021

Na českém herním trhu se schyluje k potenciálně velice zajímavému střídání stráží. Produkty společností Activision Blizzard a Electronic Arts u nás už řadu let distribuuje společnost ABC Data. Namísto ní ale přinese Call of Duty: Vanguard na pulty českých obchodů společnost Playman, která už předloni propojila své síly s Comgadem.

Ačkoli se Playman k tomuto úlovku zdánlivě nijak zvlášť nehlásí, na jeho oficiálním webu i na Facebooku už najdete zmínky o novém Call of Duty, stejně jako v katalogu a distribučním plánu. Velmi nás proto zajímalo, zda se jedná o nějakou anomálii, anebo začátek dlouhodobé spolupráce.

“Call of Duty bude určitě, ale nic dál potvrzeného nemáme,” řekl Vortexu Petr Kučera ze společnosti Playman. Důvodem je skutečnost, že společnost Koch Media se letos v květnu stala distributorem krabicových her od Activision Blizzard pro mnoho evropských zemí. A firmu Koch Media u nás dlouho zastupují právě Comgad a Playman.

Na to se odvolává i Petr Kučera. “Activision s Kochem uzavřely ten obchod z nějakého důvodu, tak s tím do budoucna počítáme. Tudíž to stejně jako u Kochu distribuuje Playman,” doplnil. Zajímalo nás přirozeně také, pokud spolupráce bude pokračovat, zda můžeme očekávat nějaké změny na poli cenové politiky nebo lokalizací her z portfolia Activision Blizzard.

“Z naší strany budeme dělat klasicky, co je v našich silách. Zatím sami zjišťujeme, co vše si budeme moci dovolit,” naznačil Vortexu Petr Kučera. “Jako jinde nabízíme vydavateli dárky k retailovým verzím, lokalizace, co nejvíce podpory pro náš trh včetně klíčů na recenze, preview pro novináře a tak dále,” pokračoval. “Jak ale asi tušíte, vždy je to ve finále na vydavateli, co z toho využije. Ceny na našem trhu sami od sebe neměníme, vzhledem k volnému evropskému trhu je to navíc nemyslitelné,” vysvětlil.

V jedné věci ale dává Petr Kučera hráčům přeci jen záblesk naděje. I když je lokalizace asi to nejsložitější, o co může český distributor při jednání usilovat, bude se o ni Playman snažit. A vzhledem k tomu, jakou tradici mají lokalizace u něj a u Comgadu, můžeme počítat s tím, že určitě udělají maximu. Ačkoli Activision Blizzard skutečně není firma, která by v minulosti šla oficiálním překladům nějak zvlášť naproti. Zatím tak můžeme jen čekat, zda nějaký titul bude v budoucnu skutečně doplněn o českou lokalizaci.

Nahlásit chybu v článku

10

Napsat komentář

Další články
Nahoru