branding
„Brothers in Arms: Furious 4 byla ohromně povedená hra“

„Brothers in Arms: Furious 4 byla ohromně povedená hra“

Manažer Gearboxu Randy Varnell lituje zrušení titulu, ale láká, že Brothers in Arms se vrátí

20. 11. 2019

Vzpomínáte si ještě na zrušenou hru Brothers in Arms: Furious 4, kterou Ubisoft představil na E3 v roce 2011? Poslední zamýšlený velký příspěvek do populární série z druhé světové války se na první pohled notně inspiroval filmem Hanebný pancharti režiséra Quentina Tarantina, nicméně fanoušci na jeho oznámení reagovali s rozpaky a titul nakonec nikdy nevyšel. Jeho autoři ze studia Gearbox posléze prozradili, že některé prvky hry se promítly do týmové akce Battleborn z roku 2016. Ani té to ale zřejmě příliš nepomohlo.

Magazín Wccftech nyní přinesl úryvek z rozhovoru s producentem Gearboxu Randym Varnellem, který ztráty hry zjevně dodnes lituje, ale především by si přál, aby se vrátila celá značka Brothers in Arms. Varnell zavzpomínal na to, jak Furious 4 předváděl novinářům. “Přál bych si, abychom tu hru vydali. Ve skutečnosti byla nesmírně povedená,” uvedl s tím, že titul šel k ledu z byznysových důvodů a nešlo o kreativní problém. “Byli jsme nadšení z Furious 4. Pozastavili jsme práci, abychom mohli dělat na Borderlands 2, což nakonec podle mě nebylo špatné rozhodnutí,” doplnil s tím, že Borderlands 2 se dařilo velmi dobře.

Randy Varnell posléze zmínil, že dlouholetou absenci série Brothers in Arms si v Gearboxu velmi dobře uvědomují. “Nemůžu nic říct, ale ale velmi rádi bychom udělali něco dalšího,” dodal. Po vydání Borderlands 3 snad šance opět o něco vzroste, protože o návratu Brothers in Arms se mluví celá léta. A nejen mezi fanoušky. Comeback opakovaně naznačovali i zaměstnanci Gearboxu včetně spoluzakladatele a šéfa týmu Randyho Pitchforda, který několikrát prozradil, že se pracuje na různých prototypech.

Od vydání Brothers in Arms: Hell’s Highway z roku 2008 už uplynulo neuvěřitelných 11 let a příběh hry zůstal přitom otevřený. První díl série s podtitulem Road to Hill 30 vyšel v únoru 2005 a brzy následovalo pokračování Earned in Blood. Taktická akce z druhé světové války je ale mnohem rozvětvenější a časem se probojovala prostřednictvím různých spin-offů třeba i na mobily a handheldy.

Od roku 2014 Randy Pitchford cyklicky opakuje, že nový díl je něco, na čem „už nějakou dobu pracují“.

Titul Brothers in Arms: Furious 4 byl představený v roce 2011, jak už bylo řečeno, ale fanoušci na takové “pokračování” nereagovali příliš nadšeně. Původně mělo vyjít už o rok později. Posléze bylo rozhodnuto, že se hra zbaví spojení s Brothers in Arms a půjde o samostatnou novou značku. Vývoj byl přesto v roce 2015 zrušen, když Gearbox přesměroval pozornost k Battlebornu.

Namísto realistického zobrazení druhé světové války, pro které je série známá, chtěli autoři Furious 4 vsadit na odlehčené arkádové pojetí a čtveřici nových stylizovaných hrdinů. Samotný Randy Pitchford ale začal ještě před zrušením Furious 4 od roku 2013 zmiňovat regulérní pokračování Brothers in Arms. Od roku 2014 pak cyklicky opakuje, že nový díl je něco, na čem “už nějakou dobu pracují”. I při zrušení Furious 4 v roce 2015 padlo znovu ujištění o nových autentických Brothers in Arms. Ale rok 2019 se chýlí ke konci a na tuhle skvělou značku můžeme zatím jen vzpomínat se slzou v oku.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru