Vzpomínáte si ještě na zrušenou hru Brothers in Arms: Furious 4, kterou Ubisoft představil na E3 v roce 2011? Poslední zamýšlený velký příspěvek do populární série z druhé světové války se na první pohled notně inspiroval filmem Hanebný pancharti režiséra Quentina Tarantina, nicméně fanoušci na jeho oznámení reagovali s rozpaky a titul nakonec nikdy nevyšel. Jeho autoři ze studia Gearbox posléze prozradili, že některé prvky hry se promítly do týmové akce Battleborn z roku 2016. Ani té to ale zřejmě příliš nepomohlo.
Magazín Wccftech nyní přinesl úryvek z rozhovoru s producentem Gearboxu Randym Varnellem, který ztráty hry zjevně dodnes lituje, ale především by si přál, aby se vrátila celá značka Brothers in Arms. Varnell zavzpomínal na to, jak Furious 4 předváděl novinářům. “Přál bych si, abychom tu hru vydali. Ve skutečnosti byla nesmírně povedená,” uvedl s tím, že titul šel k ledu z byznysových důvodů a nešlo o kreativní problém. “Byli jsme nadšení z Furious 4. Pozastavili jsme práci, abychom mohli dělat na Borderlands 2, což nakonec podle mě nebylo špatné rozhodnutí,” doplnil s tím, že Borderlands 2 se dařilo velmi dobře.
Randy Varnell posléze zmínil, že dlouholetou absenci série Brothers in Arms si v Gearboxu velmi dobře uvědomují. “Nemůžu nic říct, ale ale velmi rádi bychom udělali něco dalšího,” dodal. Po vydání Borderlands 3 snad šance opět o něco vzroste, protože o návratu Brothers in Arms se mluví celá léta. A nejen mezi fanoušky. Comeback opakovaně naznačovali i zaměstnanci Gearboxu včetně spoluzakladatele a šéfa týmu Randyho Pitchforda, který několikrát prozradil, že se pracuje na různých prototypech.
Od vydání Brothers in Arms: Hell’s Highway z roku 2008 už uplynulo neuvěřitelných 11 let a příběh hry zůstal přitom otevřený. První díl série s podtitulem Road to Hill 30 vyšel v únoru 2005 a brzy následovalo pokračování Earned in Blood. Taktická akce z druhé světové války je ale mnohem rozvětvenější a časem se probojovala prostřednictvím různých spin-offů třeba i na mobily a handheldy.
Od roku 2014 Randy Pitchford cyklicky opakuje, že nový díl je něco, na čem „už nějakou dobu pracují“.
Titul Brothers in Arms: Furious 4 byl představený v roce 2011, jak už bylo řečeno, ale fanoušci na takové “pokračování” nereagovali příliš nadšeně. Původně mělo vyjít už o rok později. Posléze bylo rozhodnuto, že se hra zbaví spojení s Brothers in Arms a půjde o samostatnou novou značku. Vývoj byl přesto v roce 2015 zrušen, když Gearbox přesměroval pozornost k Battlebornu.
Namísto realistického zobrazení druhé světové války, pro které je série známá, chtěli autoři Furious 4 vsadit na odlehčené arkádové pojetí a čtveřici nových stylizovaných hrdinů. Samotný Randy Pitchford ale začal ještě před zrušením Furious 4 od roku 2013 zmiňovat regulérní pokračování Brothers in Arms. Od roku 2014 pak cyklicky opakuje, že nový díl je něco, na čem “už nějakou dobu pracují”. I při zrušení Furious 4 v roce 2015 padlo znovu ujištění o nových autentických Brothers in Arms. Ale rok 2019 se chýlí ke konci a na tuhle skvělou značku můžeme zatím jen vzpomínat se slzou v oku.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.