Jednou z věcí, která hráče příliš nenadchla v Borderlands 3, byl humor. Ten mnohým připadal nedostatečně vtipný jako v Borderlands 2, nebo naopak vyloženě nevtipný, dětinský či trapný. Pokračování Borderlands 4 se zatím prezentovalo poměrně temnými trailery, ze hry se ovšem nikam nevytratila typická hravá výtvarná stylizace, ovšem celkový tón naznačoval, že by mohlo zde mohlo jít oproti předcházející hře o posun i stran humoru. Narrative director Sam Winkler ze studia Gearbox, jenž dříve pracoval právě na Borderlands 3 či Tiny Tina’s Wonderlands, v reakci na fanoušky uvedl, že se záchodovým humorem tentokrát ve hře skutečně šetří.
I’m not gonna say there’s no toilets but if the word skibidi ships in the game under my watch I’m gonna cry real tears. Paul Tassi joked that we were gonna have a gun called Hawk 2A and a fellow dev asked me if it was real and I wanted to put my hand down the sink grinder
— Sam Winkler (@ThatSamWinkler) December 16, 2024
Winkler na Twitteru napsal, že Borderlands 4 je jejich dosud nejambicióznější hrou a že měl možnost pracovat s některými nejzábavnějšími lidmi z řad scenáristů, přičemž řadu z nich poté začal sdílet, když se chlubili účastí na tomto projektu. Tohoto příspěvku nicméně využili i hráči, kteří se začali doptávat na informace o hře, největší pozornost pak sklidil dotaz uživatele Alvaro Iturralde. Ten poukázal právě na temnější atmosféru a zeptal se, zda tentokrát mohou hráči očekávat spíše černý humor než různé vtipy o prdění. Na to Winkler zareagoval, že sice nemůže tolik mluvit o obsahu Borderlands 4, ale že si nadále stojí za svou kritikou přemíry záchodového humoru v Borderlands 3. Už to mohlo některé fanoušky potěšit, definitivně to nicméně stvrdila jeho reakce na další dotaz, v němž zazněla slova jako „poop poop farty 4000“ a „skibidi toilet“. Na to měl Winkler jasnou odpověď: „Nebudu říkat, že tam nejsou záchody, ale pokud se tam pod mým dohledem dostane slovo „skibidi“, budu vážně plakat. Paul Tassi vtipkoval, že budeme mít zbraň Hawk 2A, a jeden vývojář se mě zeptal, jestli je to pravda, a já chtěl dát ruku do drtiče.“ Přístup vývojářů je tedy dost zřejmý.
Když už ovšem byla zmíněna hra Tiny Tina’s Wonderlands, za zmínku stojí i nejasný osud jejího pokračování. O něm se mluvilo už v souvislosti se spekulacemi o vývoji Borderlands 4, jehož potvrzení nebylo ve výsledku příliš překvapivé a jednalo se spíše jen o otázku času. Magazín mp1st s odkazem na své zdroje ve studiu Gearbox a zmínek v několika životopisech přišel s informací, že vývoj hry Tiny Tina’s Wonderlands 2 měl být pozastaven a odložen na neurčito, případně vyloženě zrušen. Magazín rovněž zmínil propouštění ve studiu Lost Boys Interactive, které na hře pracovalo, a možné problémy související s akvizicí Gearboxu společností Take-Two Interactive.
Gearbox na dotazy ohledně pokračování zatím neodpověděl, magazín mp1st ovšem článek aktualizoval o zmínku, že nejmenovaný zaměstnanec společnosti 2K uvedl, že je hra stále v aktivním vývoji, ačkoli nepřidal žádné podrobnosti. Důležité je rovněž dodat, že titul nebyl dosud ani formálně oznámen. Žádné oficiální potvrzení, nebo naopak vyvrácení zatím tedy není k dispozici.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Tiny Tina’s Wonderland nebol až tak dobrý, ale pokračovanie by vzniknúť mohlo. Tak snáď od neho neupustili.