Crossover bojovka Tekken X Street Fighter od Bandai Namco Studios je zřejmě definitivně zrušená. Hra oznámená v roce 2010 na Comic-Conu v San Diegu měla být založená na technologii a hratelnosti Tekkenu, zatímco protipól v podobě Street Fighter X Tekken vznikal v Capcomu a vyšel už v roce 2012. Nyní je tenhle nekonečný příběh podle všeho u konce. I přes opakovaná ujištění, že se vývojáři k titulu vrátí, producent hry Kacuhiro Harada prohlásil, že se vývoj zastavil.
Hotovo mělo být okolo 30 procent hry, padlo v pořadu Harada’s Bar. Autoři měli zjevně hotové nějaké modely i animace, které si pochvalují. Dobře podle nich vypadaly ženské postavy. Vývojáři by si podle svých slov přáli, abychom něco z toho mohli spatřit, protože na projektu pracovala řada talentovaných výtvarníků, ale to se očividně nestane. A hru označili za mrtvou.
Na Vortexu jsme se Tekken X Street Fighter opakovaně věnovali a v prosinci 2019 publikovali na toto téma i větší článek, který historii titulu shrnul. Tehdy se přitom ještě zdálo, že se fanoušci jednoho dne dočkají, protože se Kacuhiro Harada relativně pravidelně k projektu vyjadřoval. Naposledy se hráčů ptal, zda mají o Tekken X Street Fighter stále zájem právě na konci roku 2019.
Podrobnosti o více než desetiletí čekání si můžete připomenout ve zmíněném tématu. My si tu zrekapitulujeme alespoň telegraficky jen pár nejdůležitějších kapitol celého příběhu. Dvojici crossover her oznámili Jošinori Ono (Street Fighter) a Kacuhiro Harada (Tekken). Tekken X Street Fighter měl původně vyjít už na konzolích Xbox 360 a PlayStation 3.
Na Gamesomu v roce 2010 byla k vidění krátká demonstrace enginu, v níž se objevil Ryu ze Street Fighteru. Ještě okolo roku 2015 na hře mělo pracovat nějakých 40 lidí. V dubnu 2016 byl ale vývoj titulu od Bandai Namco oficiálně dočasně pozastaven s tím, že autoři nechtějí tříštit komunity obou původních titulů. Zdá se ale, že z dočasného stopky se stala trvalá.
Street Fighter V byl touto dobou na trhu jen chvíli a Tekken 7 se právě chystal na vydání konzolové verze z původní automatové. “Nechceme tyto komunity rozdělit,” zdůvodnil Harada v rozhovoru pro GameSpot s tím, že pro novinku je obtížné najít vhodné okno k vydání. A jak se navíc později ukázalo, životní cyklus bojovek se oproti minulosti výrazně prodloužil třeba díky DLC. V posledních letech tak podle svých slov i Harada pochyboval, zda se k projektu vrátit a zda dostane od vedení zelenou.
Více podrobností o celém případu najdete ve zmíněném tématu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.