Do vydání remaku Silent Hillu 2 zbývá už jen pár týdnů a dojmy z prvních hodin hry jsou převážně pozitivní. Polské studio Bloober Team, jež předělávku této slavné hry pro Konami dělá, v posledních dnech též komentovalo délku hry, která by měla být delší, ale byla řeč i o vývoji celkově. V rozhovoru pro Rock Paper Shotgun navíc vývojáři vysvětlili, proč remake druhého dílu připadl zrovna jim, a uvedli, že to všechno spočívá na plánech samotného Konami. To je další padnoucí odpověď na otázku, proč začínat od druhého dílu, nikoli na počátku značky. Nicméně ani konkurenční Resident Evil nezačal jinak, navíc nelze popírat skutečnost, že je původní Silent Hill 2 dodnes považován za špičku.
„Myslím, že Silent Hill 2 zkrátka lépe odpovídá naší DNA. Je to emotivnější a osobnější příběh než například první a třetí hra,“ začal vysvětlovat kreativní ředitel Mateusz Lenart. „A my v Blooberu jsme byli vždycky fanoušci vyprávění osobních příběhů o lidských zážitcích, pocitech a jak s nimi žijí. Ne tolik o, však víte, okultismu a věcí z jiného světa, chápete? Takže myslím, že to byl v základu ten hlavní důvod.“ Sami se navíc během vývoje svých předchozích her inspirovali i právě Silent Hillem 2. Navzdory tomuto přístupu nebylo v moci vývojářů, aby si sami vybrali hru, kterou chtějí dělat – takové rozhodnutí samozřejmě připadá jen a jen Konami, které v Blooberu našlo ideálního partnera a studio ke znovuzrození legendární hry, jak dodal vedoucí producent Maciej Głomb. A v Blooberu sami přiznávají, že se považují za ideální pro takovýto úkol.
Plány Konami momentálně vedle remaku dvojky zahrnují hry Silent Hill: Townfall a Silent Hill f, případně nadcházející film Return to Silent Hill. Zatím není známo, zda se plánují i další remaky, ale povzbudit by je nepochybně mohl právě úspěch přepracované dvojky. Remake Silent Hillu 2 každopádně vychází 8. října 2024 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series. Více informací o hře naleznete v našem archivu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Metal Gear Solid 3 chápem, pretože je to začiatok príbehu Snakea. Ale vynechať RE 1 nedáva zmysel. Že vraj jednotka remake má. Áno, 22 rokov starý v starom engine. Veď keď už robím niečo ponovom, tak nech je to komplet nie?
A tu je tá blbosť tiež. Kde je problém s jednotkou, aby bola prvá na rade? Ja viem, že asi tie príbehy spolu až tak nesúvisia a sú oddelené. Ale aj tak nevidím dôvod ignorovať jednotku :/