array(47) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1735213800:3" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(96) "O Projektu R toho zatím příliš nevíme. Studio by rádo i hororovku ze světa Pána prstenů" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_pageview_20241225"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "218109" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"cc2efd2f-5082-4a64-a2d2-8fe7210bc4c3","external_id":"6789642d-1735-4862-6612-a730349fa884","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_pageview_20241226"]=> array(1) { [0]=> string(3) "497" } ["_pageview_20241227"]=> array(1) { [0]=> string(2) "13" } }
Bloober Team si svůj další horor vydá sám

Bloober Team si svůj další horor vydá sám

O Projektu R toho zatím příliš nevíme. Studio by rádo i hororovku ze světa Pána prstenů

Zdroj: Bloober Team
26. 12. 2024

Polské studio Bloober Team si mohlo s vydáním remaku Silent Hillu 2 pořádně oddychnout. Projekt, který se po svém odhalení nedočkal zrovna vřelého přijetí a riskantní zůstal až do svého uvedení i kvůli tomu, jak silně na něj mohli z nejrůznějších důvodů reagovat fanoušci původní hry, dopadl dobře. Jak ostatně vedení Bloober Teamu uvedlo, úspěch hry a zvládnutí nelehkého úkolu umožnilo celému studiu posunout se na další úroveň a pracovat na řadě svých připravovaných titulů ve větším klidu. Alespoň chvíli to ale neplatilo pro projekt R, který původně vzešel ze spolupráce Blooberu se společností Skybound, protože tohle partnerství v posledních dnech vzalo za své. Pro polské vývojáře to ale není problém a prostřednictvím tiskové zprávy potvrdili, že si Projekt R vydají sami prostřednictvím své vlastní vydavatelské větve Broken Mirror Games.

Zdroj: Bloober Team

Tisková zpráva hned v úvodu informuje, že obě zmíněné strany podepsaly dodatek ke smlouvě, který mění její povahu z vydavatelské na licenční. To znamená, že Projekt R zůstane i nadále založen na některé – dosud neoznámené a nepotvrzené – značce Skybound Game Studios, kam spadají IP jako The Walking Dead, Invincible, Outcast, Fire Power nebo například Super Dinosaur. Nijak dál se už ale spolupráce rozvíjet nebude a obě strany se dohodly, že licenční poplatek za využití značky bude zaplacen sjednaným podílem z příjmů Blooberu. Polské studio také uvádí, že i tento krok podtrhuje snahu přesunout se k vlastnímu vydávání her v rámci nové strategie, jež je naplánována do roku 2027. Bohužel, nic konkrétního na konto Projektu R nepadlo, pomineme-li poznámku, že má jít o zcela nový typ hry, odlišný od předchozí produkce Blooberu. S tou má novou hru pojit v podstatě jen žánr – půjde opět o horor – vše ostatní se ale dozvíme až v příštím roce, kdy má odstartovat marketingová kampaň.

Horor ze světa Pána prstenů

Jak jsme vás informovali na konci loňského roku, Projekt R není ani zdaleka tím jediným, na čem Bloober pracuje. Vedle projektů, prozatím označených jen písmeny, oznámil Bloober letos v říjnu hru Cronos: The New Dawn, a ani u těchto her nemusí výhledově skončit. Zdá se totiž, že minimálně jeden člověk ve studiu usiluje o to, aby dostal možnost pracovat na hře ze světa Pána prstenů a jde o člověka, jehož hlas by měl být slyšet. Řeč je o šéfovi vývoje remaku Silent Hillu 2 Mateusze Lenarta, který v rozhovoru v podcastu Bonfire Conversations s Hamidrezou Nikofaarem potvrdil, že si své nápady nenechává pro sebe a snaží se je ve studiu protlačit. Na rozhovor upozornil magazín The Gamer a cituje, že pro Lenarta by hororvka ze Středozemě byla splněným snem. „A nemysli si, že svoje nápady neříkám ostatním,“ řekl pak Lenart, samozřejmě ale bez odpovědi, jak to s projektem dopadlo. Je ale možné, že se k tomuto článku za několik let vrátíme a ukážeme prstem, že už o Vánocích 2024 nad něčím takovým v Blooberu přemýšleli.

Ve vývoji může být i další Silent Hill

Na úplný závěr jsme si ještě nechali poznámku magazínu eXputer, který si všimnul informací od insidera vystupujícího na Twitteru pod přezdívkou Planeta_Playstation. Ten už před několika dny tvrdil, že již dříve oznámený projekt H může být remakem třetího dílu Silent Hillu, do kterého se měl Bloober pustit posilněn úspěchem remaku druhého dílu. Remake se má údajně více zaměřovat na prvky survivalu a vše má být v souladu se zájmem Konami udělat ze Silent Hillu opět velkou a živou značku. Nutno ovšem znovu připomenout, že další spolupráci s Konami už vývojáři naznačili dříve a o povaze projektů H a G – které má polské studio ve vývoji – se už v souvislosti s možnými remaky prvního a třetího dílu Silent Hillu spekulovalo už rok dozadu.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru