Jak už jsme vás informovali v průběhu středy, Diablo IV se před dnešním startem první sezóny dočkalo patche, který však zahýbal s řadou důležitých věcí včetně síly všech tříd zastoupených hrdinů. Obrovský nerf schopností, síly, ale také atributů napojených na předměty vyvolal silnou vlnu kritiky, na kterou se vývojáři rozhodli obratem zareagovat. Ačkoliv zatím nemáme k dispozici ucelené vyjádření a vysvětlení některých velkých změn, ještě před víkendem uspořádají vývojáři pokec u ohně a v komunitním streamu nabídnou svůj pohled na věc.
We have been hearing feedback from players regarding some of the changes in 1.1.0 for #DiabloIV.
We are going to have a Campfire Chat later this week on Friday to talk more about it.
We will have more details/timing in the next day. Thanks again for the feedback!
— Adam Fletcher (@PezRadar) July 19, 2023
O livestreamu naplánovaném na pátek informoval ředitel komunikace Adam Fletcher na sociálních sítích. Uvedl, že vývojáři přirozeně zachytili, co si hráči o patchi na verzi 1.1.0 říkají a budou reagovat. Chtějí se pobavit o tom, co je vedlo k učinění tak výrazných změn a pravděpodobně i nabídnout kompromis, aby si komunitu udobřili. A nezůstávají jen u slov, protože věci se daly částečně do pohybu už i na úrovni hotfixu, který dorazil krátce po vydání zmiňovaného patche.
We will be removing the level requirement for World Tier 3 & 4.
— Adam Fletcher (@PezRadar) July 19, 2023
Řeší zejména snížený drop rate měny Aberrant Cinders v Helltide eventech a vrací možnost získat větší množství Seeds of Hatred, když útočíte na miniony nekromanta nebo zvířecí parťáky druidů s buffem Hatred’s Chosen. Hotfix pak řeší také další problémy se stabilitou a patrně i další drobnosti, které však už nejsou v poznámkách uvedeny. Mnohem podstatnější ale pro hráče je zpráva, že vývojáři nakonec zruší nutnost dosáhnout 40., resp 60. levelu pro zapnutí obtížnosti World Tier III a IV. Tahle změna přišla poměrně plíživě, hráčům se automaticky nelíbila a Adam Fletcher už potvrdil, že se vše vrátí do starých kolejí a podmínka v podobě dosaženého levelu nebude platit.
Bohužel se ale zřejmě začíná projevovat, že Blizzard nebude váhat činit větší zásahy do hry, ať už je motivací cokoliv, a měnit věci, které obstojně fungují. Jak už zaznělo opakovaně, live service přístup může způsobit takřka cokoliv, tak si jen přejme, aby zásahy byly ku prospěchu a nepříliš drastické. Více se, doufejme, dozvíme zítra.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.